10/08/2012 Esports
Edu Urdiales, a l'esquerra, a la banqueta del Palamós CF.
El Palamós CF juga demà el cinquè partit de pretemporada. Els palamosins rebran el Girona al Nou Estadi a partir de dos quarts de vuit del vespre. Sergio Ordóñez, Jaume Duran, Rubén Martínez 'Peque', Marc Vila i Òscar Almendros seran baixa per lesió. Almendros té una ruptura fibril·lar i la seva participació al primer partit de lliga és dubtosa. El Palamós jugarà dimecres un nou amistós davant el Palafrugell.El Palamós buscarà demà davant el Girona, la segona victòria de la pretemporada. Els jugadors entrenats per Edu Urdiales han perdut davant rivals de renom com Barça B, Espanyol i Sabadell, i han aconseguit una única victòria davant el Quart. L'entrenador del Palamós, Edu Urdiales, explica com afronten el partit davant el Girona.
CITA EDU URDIALES 1
Pel que fa a les baixes, Edu Urdiales no podrà comptar amb Sergi Ordóñez, Jaume Duran, Rubén Martínez 'Peque' i Marc Vila. Aquest darrer ja ha començat a entrenar amb el grup, però encara no està a punt i caldrà esperar una setmana més per veure'l jugar. Qui sí estarà disponible davant el Girona és Narcís Barrera. El defensa es va perdre els dos últims amistosos davant Sabadell i Quart. Tot i haver-lo recuperat, Edu Urdiales només el farà jugar mitja part. Ara preocupa Òscar Almendros, que té una ruptura fibril·lar i romandrà apartat dels terrenys de joc un mínim de dues setmanes. Edu Urdiales creu que Oscar Almendros no estarà preparat pel primer partit de lliga contra la Gramenet.
CITA EDU URDIALES 2
D'altra banda, dels cinc juvenils de la Fundació que el Palamós tenia a prova només Diego Zayas continua amb el grup. Urdiales està satisfet amb la feina feta durant aquestes setmanes i Zayas es quedarà fins al final de la pretemporada. Serà difícil, però, que formi part del primer equip, perquè la plantilla només disposa de 22 fitxes i aquestes ja estan cobertes. Recordem que el partit entre el Palamós i el Girona es disputa aquest dissabte al Nou Estadi a partir de dos quarts de vuit del vespre. El preu de les entrades no varien respecte partits anteriors. Els socis que tinguin el carnet VIP o Protector tenen l'accés gratuit mentre que els qui tinguin el carnet estàndard hauran de pagar 5 euros. Els no socis hauran de pagar 10 euros per accedir a general, i 15 per anar a tribuna. Per últim, recordem que el Palamós visitarà dimecres el Palafrugell per a disputar un nou amistós de pretemporada.
Edu Urdiales 1
Edu Urdiales 2
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...
Notícies relacionades: