'Yasuni, dos segons de vida'. Documental ambientalista, avui a La Gorga.

09/08/2012 Medi Ambient


Imatge del parc natural de Yasuni, a l'Equador.

Imatge del parc natural de Yasuni, a l'Equador.

Avui hi ha una nova projecció d’un documental, en el marc de les activitats mediambientals d’estiu que organitza l’Ajuntament de Palamós. Es tracta de ‘Yasuni, dos segons de vida’, una reflexió sobre la proposta equatoriana de no extreure el petroli i deixar-lo en el subsòl. El documental es pot veure al teatre La Gorga, a partir de les nou de la nit. L’entrada és gratuïta.Les projeccions programades en el cicle d'activitats mediambientals de Palamós són fruit d'un conveni amb el Festival Internacional de Cinema de Medi Ambient. Segons Èrik Solés, regidor de Medi Ambient, els beneficis que rep Palamós amb aquest acord són grans.
CITA ÈRIK SOLÉS
'Yasuni, dos segons de vida' explica la proposta equatoriana de no extreure el cru i deixar-lo sota terra. El documental incideix en la resposta que donen els habitants de la zona a aquest plantejament, únic al món. El cicle de projeccions s'acabarà el dia 3 de setembre amb el reportatge 'Jo vaig comprar una selva tropical'. D'altra banda, continuen les activitats de descoberta de l'espai Castell-Cap Roig, en el marc d'aquest mateix programa municipal de difusió dels valors mediambientals. Aquest matí s'ha fet una sortida en caiac, que es repetirà el dia 30. Demà passat dissabte hi haurà un recorregut a peu pel litoral de Palamós, des del passeig del Mar a Castell. Cal fer una inscripció prèvia a les oficines de l'Àrea de Medi Ambient, a l'Espai del Barri.


Èrik Solés



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...