30/07/2012 Societat
El Crystal Serenity avui al moll
El Crystal Serenity tanca avui les escales de creuer de Palamós corresponents al mes de juliol. A més, es tracta d’una de les novetats de la temporada ja que és un vaixell que no havia vingut mai a Palamós. Com és habitual en aquests casos, aquest matí hi ha hagut una recepció oficial a bord del creuer per lliurar al seu capità un record commemoratiu. Divendres que ve, el Thomson Dream obrirà el capítol de les sis escales que hi ha programades per al mes d’agost i que portaran fins al municipi uns 8 mil viatgers.L'arribada del Crystal Serenity ha aixecat avui una gran expectació. Bàsicament per les grans dimensions del vaixell, força més gran que els que venen habitualment a Palamós. La nau té 14 pisos, amb 550 suites i camarots. En aquest viatge, ha vingut a Palamós amb 584 passatgers. Majoritàriament són nordamericans, però també hi ha britànics, canadencs i australians. El Cristal Serenity té més de 600 tripulants. Disposa de set restaurants amb una variada oferta gastronòmica i una bodega amb més de 200 tipus de vi. El restaurant japonès, per exemple, està dirigit pel prestigiós xef, Nobu Matsuhia. Tot està destinat a un públic d'alt poder adquisitiu. Un perfil de turista que a Palamós li anirà molt bé, segons ha dit avui la gerent de Ports de la Generalitat, Dolors Rodríguez.
CITA DOLORS RODRÍGUEZ
Aquests dies, el Crystal Serenity fa una ruta que va començar a Lisboa i que ha fet escales a Gibraltar, Barcelona i Palamós. A partir d'aquí, continuarà viatge cap a Cannes, Montecarlo i els ports italians de Porto Venere, Livorno i Roma, on acabarà el seu trajecte.
Crystal Cruises és una companyia nordamericana, creada l'any 1988 i que, per primera vegada, porta un dels seus vaixells a Palamós. La regidora de Turisme del municipi, Gràcia Artigas, ho ha valorat avui així.
CITA GRÀCIA ARTIGAS
La del Crystal Serenity és la dotzena escala de creuer turístic que rep aquest any el port de Palamós. És la darrera del mes de juliol. Divendres, el Thomson Dream farà la primera de les sis programades per a l'agost, que portaran fins a Palamós uns 8.000 viatgers.
Dolors Rodríguez
Gràcia Artigas
Totes les notícies:
15/09/2026 - Política Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós amb proposta d'elecció de nou Síndic de Greuges
Després de l'habitual pausa de l'agost, com cada tercer dimarts de mes avui reapareix el Ple...
15/09/2026 - Serveis Escala del creuer Silver Ray al port de Palamós
Des de primera hora d'aquest matí fa escala al port de Palamós el creuer Silver Ray, de la...
15/09/2026 - Societat Palamós capta 69 donacions de sang en la jornada extraordinària al passeig del Mar
La donació extraordinària de sang que es va fer aquest dissabte passat al passeig del Mar de...
15/09/2026 - Cultura Un centenar d'infants participen a l'activitat de l'ANC 'Juguem en català!'
L'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós fa un molt bon balanç de la primera edició de la...
15/09/2026 - Societat SSIBE amplia la cartera de serveis privats amb una clínica dental
L'Àrea Mutual i Privada de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, ha ampliat la seva oferta...
Notícies relacionades: