18/07/2012 Societat
Reunió de treball sobre el Pla de Participació, en una imatge d'arxiu.
L’Ajuntament de Palamós busca persones que vulguin formar part del Consell de Participació. La funció d’aquest òrgan serà regular tots els temes municipals que tinguin a veure amb la participació ciutadana. Estarà format per polítics i tècnics municipals, representants d’entitats i agents socials, a més de persones a títol individual. En aquest darrer cas, els interessats s’han d’adreçar a l’Ajuntament per fer saber la seva intenció de prendre-hi part. El Consell és el principal òrgan del Pla Estratègic de Participació Ciutadana de Palamós, que es va aprovar en el Ple municipal d'aquest mes de juliol. El nou ens es reunirà cada dos o tres mesos de forma ordinària. Joan Gea, regidor de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós, explica quina serà la seva funció.
CITA JOAN GEA 1
Durant aquesta segona quinzena de juliol, l'Ajuntament obre un període perquè les persones interessades puguin presentar-se voluntàriament a formar part del Consell de Participació. Es poden posar en contacte amb l'Ajuntament a través de les adreces participació@palamos.cat o comunitats@palamos.cat, o bé al telèfon 972 31.31.82.
El Pla Estratègic de Participació Ciutadana es va començar a elaborar fa un any, a iniciativa de l'Ajuntament de Palamós i a través d'un grup impulsor format per ciutadans del municipi. D'aquí en va sortir un esborrany que s'ha completat amb les aportacions de diferents col·lectius socials i que el Ple de l'Ajuntament va aprovar la setmana passada. El següent pas, segons Joan Gea, és consolidar aquest procés participatiu perquè perduri en el temps.
CITA JOAN GEA 2
L'objectiu final és que la ciutadania pugui participar en la presa de decisions de temes relacionats amb la gestió municipal. Alguns dels que ja s'han proposat són el model del futur passeig del Mar o la programació de la Festa Major de Palamós.
Joan Gea 1
Joan Gea 2
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena imatge gràfica
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...
Notícies relacionades: