11/07/2012 Societat
Felip Puig, Teresa Ferrés i el regidor Josep Coll, avui durant la firma dels convenis.
L’Ajuntament de Palamós i el Departament d’Interior de la Generalitat han firmat avui dos convenis de col•laboració. Un d'ells implicarà que l’Oficina d’Atenció Ciutadana dels Mossos d’Esquadra s’instal•li a les dependències de la Policia Local de Palamós. L’acte ha comptat amb la presència del conseller d’Interior, Felip Puig, que també ha presidit la reunió de la Junta Local de Seguretat.Des de fa uns anys l'Oficina d'Atenció Ciutadana dels Mossos a Palamós està situada davant el Museu de la Pesca, en unes instal·lacions cedides per l'autoritat portuària. L'oficina està oberta les 24 hores del dia, només a l'estiu. A l'hivern, està connectada amb la comissaria dels Mossos a La Bisbal. L'equipament es traslladarà ara a les dependències de la Policia Local de Palamós, millorant l'atenció a la ciutadania i també la col·laboració entre els dos cossos. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
El conseller d'Interior de la Generalitat, Felip Puig, i l'alcaldessa de Palamós han firmat avui un segon conveni que té com a objectiu l'elaboració d'un pla local de seguretat viària per a la vila. Tot plegat s'ha fet aprofitant la reunió de la Junta Local de Seguretat de Palamós, que ha presidit el mateix Felip Puig. La Junta ha valorat els serveis de seguretat que s'han fet a Palamós en els darrers anys i ha tractat els serveis policials conjunts que es faran aquest estiu. El conseller Felip Puig ha defensat aquest model basat en la interacció dels Mossos i les policies locals de Catalunya.
CITA FELIP PUIG
La Junta Local de Seguretat de Palamós es va constituir ara fa 15 anys però no va ser fins al 2007 que va acabar definint les seves funcions, en compliment de la Llei d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya. Un dels objectius principals és fixar els criteris de coordinació i cooperació entre els diferents cossos i forces de seguretat.
Teresa Ferrés
Felip Puig
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...