Els abonaments del Palamós 2012/2013 ja són a la venda.

09/07/2012 Esports


El Nou Estadi Municipal estrena pretemporada diumenge que ve.

El Nou Estadi Municipal estrena pretemporada diumenge que ve.

El Palamós Club de Futbol ha posat a la venda els nous abonaments per a la temporada 2012/2013. Per a aquesta campanya es manté l'abonament estàndard a 60 euros, que va ser introduït fa tres temporades, en la segona etapa d'Emilio Caballero al capdavant del club. El carnet VIP i de Simpatitzant són les dues novetats d'aquesta temporada. Els abonaments entraran en funcionament el proper diumenge, en el primer amistós del Palamós davant el Barça B.Pel què fa a les novetats, s'ha creat el carnet VIP a un preu de 100 euros, i el carnet de Simpatitzant a 20 euros. Amb aquest carnet, però, serà necessari passar per taquilla cada partit que es disputi al Nou Estadi i pagar 5 euros. El carnet Protector no és novetat, ja que la temporada passada ja estava a disposició de tothom al mateix preu que ara, 200 euros. A més, aquest abonament serveix com a ajuda al club. El novedós carnet VIP de 100 euros és el que més l'interessa vendre a la junta directiva del club. El president del Palamós, Miquel Aguilar, explica quins avantatges inclouen tots aquests abonaments.
CITA MIQUEL AGUILAR 1
El Palamós va tancar la temporada passada amb una xifra de 700 socis, tot i que des de la junta directiva esperaven una xifra superior. De fet, aquests 700 socis no corresponen a 700 persones, sinó que els abonaments són oferts a diferents empreses del municipi, i, per tant, el número real de socis és inferior. Miquel Aguilar ha explicat en declaracions a aquesta emissora quina és la quantitat aproximada d'abonaments que vol vendre la junta directiva.
CITA MIQUEL AGUILAR 2
Els abonaments per a la temporada 2012/2013 ja estan a la venda, i seran necessaris pel primer amistós que disputa el Palamós aquest diumenge, contra el Barça B. Els preus no variaran pels partits davant Espanyol i Sabadell. El president del Palamós.Miquel Aguilar, anuncia els preus que s'hauran de pagar el proper diumenge.
CITA MIQUEL AGUILAR 3
El club mantindrà el preu dels abonaments en cas que finalment es confirmi l'ascens de categoria i, en conseqüència, el Palamós jugui la propera temporada a Tercera Divisió.


Miquel Aguilar 1


Miquel Aguilar 2


Miquel Aguilar 3



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...