06/07/2012 Societat
Les noves oficines de Vimar, avui.
La Fundació Vilagran-Maristany, dedicada a l’atenció de persones amb discapacitat psíquica a la comarca del Baix Empordà, inaugura avui oficialment les seves noves oficines. Estan situades al centre cultural que l’Ajuntament de Palamós té al carrer d’Orient. L’entitat estrena aquesta nova ubicació, en el marc de les polítiques d’austeritat que han obligat l'Ajuntament a deixar locals de lloguer i a resituar vàries entitats en espais de propietat municipal.D'aquesta manera, Vimar deixa les oficines que ocupava a l'edifici Palm Beach, a la plaça dels Arbres, i passa a ocupar un dels locals del centre cultural municipal del carrer d'Orient. L'entitat ha invertit uns 25 mil euros en la remodelació d'aquest espai. El president de la Fundació Vilagran-Maristany, Claudi Mató, ha explicat avui a Ràdio Palamós que, sigui com sigui, necessitaven més espai perquè l'entitat ha crescut.
CITA CLAUDI MATÓ 1
Vimar té un pressupost base d'un milió i mig d'euros per cobrir despeses de funcionament i manteniment. Aquesta quantitat es cobreix amb l'aportació de la Generalitat i amb les quotes que paguen els mateixos usuaris. Un altre tema són les inversions i com finançar-les. Segons Claudi Mató, cal començar a buscar alternatives.
CITA CLAUDI MATÓ 2
La Fundació Vimar disposa actualment de quatre llars-residència que donen acollida a discapacitats psíquics de la comarca del Baix Empordà. Els centres estan situats a Sant Feliu de Guíxols, Sant Antoni de Calonge i dos a Palafrugell. Tots quatre sumen una oferta de 50 places. Entre els projectes de futur, pendents de trobar finançament, hi ha fer una residència a la zona nord de la comarca i crear un centre ocupacional per a discapacitats.
Claudi Mató 1
Claudi Mató 2
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...
Notícies relacionades: