02/07/2012 Societat
Casal d'estiu 2012 a Palamós, aquest matí.
Avui ha començat el casal d’estiu de Palamós, que organitza l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament. Ho fa amb aproximadament un centenar d’inscrits, només una tercera part de les places disponibles. La gran quantitat d’oferta de lleure i la crisi econòmica són els factors que expliquen aquesta davallada, segons Joventut. L’Àrea insisteix que els usuaris s’han d’informar bé que les ofertes de casals que hi ha al mercat compleixin amb tots els requeriments legals.La situació d'aquest any és nova. En aquests darrers anys, el casal d'estiu de Palamós s'havia acostumat a omplir pràcticament la totalitat de les aproximadament 300 places que posava al mercat. Això passava especialment al juliol. A l'agost ja hi havia una certa davallada, coincidint amb el període en que la majoria de les famílies fa vacances. Aquest any, però, les inscripcions només han cobert un centenar de les places disponibles. David Costa, tècnic de Joventut de l'Ajuntament de Palamós, analitza les possibles causes d'aquesta situació.
CITA DAVID COSTA 1
Costa creu que, a l'hora de valorar les diferents alternatives que ofereix el mercat, l'usuari ha de tenir molt en compte que es compleixin tots els requeriments que estableix la llei per a aquestes activitats infantils.
CITA DAVID COSTA 2
El preu del casal d'estiu de Palamós ha pujat aquest any d'un 22 per cent, en el marc de les polítiques d'austeritat que ha engegat l'Ajuntament de Palamós, que ha reduït la seva aportació econòmica. Es tracta d'una activitat adreçada a nens i nenes d'entre 3 i 12 anys d'edat, que es fa a les instal·lacions del col·legi Ruiz Giménez i que durarà fins al 31 d'agost.
David Costa 1
David Costa 2
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...
Notícies relacionades: