29/06/2012 Cultura
'Daró Folk', amb el grup Riu, avui a La Bisbal.
Ja és divendres. Flairem el cap de setmana i això vol dir que la possibilitat de fer activitats de lleure s'amplia clarament. Ara recollirem el més destacat dels actes lúdics i culturals del dia a la comarca del Baix Empordà. La nostra agenda us dóna resposta a la pregunta de l'estiu: què dius que fem avui?.CONCERTS
El primer punt d'aturada de la nostra agenda ens situa en el terreny de la música. A les deu d'aquesta nit es posa en marxa una nova edició del Festival de la Porta Ferrada de Sant Feliu de Guíxols. El degà dels certàmens musicals estiuencs arrenca amb el 'Concert desconcertant', a càrrec de l'Orquestra Simfònica del Vallès, dirigida per Antoni Ros Marbà. El concert comença a les deu i es fa a l'Espai Port de la ciutat ganxona.
Sense moure'ns de Sant Feliu, a la sala del col·lectiu Atzavara, actuació dels grups Hurricäde i Zephyr Lake. A partir de dos quarts de deu.
Canviem d'escenari i anem cap a La Bisbal. La capital del Baix Empordà acull aquesta nit el primer festival de música folk 'Daró Folk'. Lloc i hora: la plaça Major, a les deu en punt.
VARIS
A Palamós, l'Espai del Peix programa avui una interessant activitat. A partir de les vuit del vespre fan una demostració i degustació de cuina marinera. El preu és de vint euros. Demà, a dos quarts d'onze del matí, l'oferta continua amb un nou taller de cuina.
Deixem Palamós i anem cap a Santa Cristina d'Aro. Allà, a dos quarts de nou del vespre i al Local de Joves, avui hi trobem una sessió de cine-fòrum.
EXPOSICIONS
I en l'apartat d'exposicions aquest divendres destaquem especialment la mostra 'Beatles weekend. Beatles on quiosk'. Es tracta de la col·lecció particular d'en Josep Maria Francino, un reconegut estudiós del quartet de Liverpool, i s'inaugura a les set d'aquesta tarda a la sala d'exposicions del Consell Municipal de l'Estartit.
D'altra banda, també us volem recomanar la mostra de fotografia d'Alice Charlotte, al centre de Can Genís de Palafrugell, i que ja s'acaba demà dissabte.
Per últim, i fins a aquest diumenge, exposició de pintures de l'artista Isidre Vilaseca a la Casa Irla de Sant Feliu de Guíxols.
Fins aquí l'agenda lúdica i cultural del dia. Molt bon cap de setmana a tothom i fins dilluns.
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...