27/06/2012 Cultura
Una de les obres que es poden veure a l'exposició del Museu de la Pesca.
Queda ja enrere la Festa Major de Palamós però tenim per endavant tot un estiu ple d'activitats per gaudir del temps de vacances o, si treballem, de les estones de lleure que ens quedin. Benvinguts a la primera agenda de la temporada. Cada dia, de dilluns a divendres, us recordarem els principals actes lúdics i culturals de la comarca del Baix Emporda. Aquestes són les propostes més destacades per al dia d'avui.CONCERTS
Comencem l'agenda d'aquest dimecres amb una mica de música. La proposta ens duu fins a Sant Feliu de Guíxols. A dos quarts de nou de la nit a la sala TZVR, actuen les formacions Joie de Vivre i No More Lies.
VARIS
Per als amants de la lectura, la biblioteca municipal Pere Blasi, de Torroella de Montgrí, programa avui una sessió del cicle 'Llegim?'. Es tracta d'una tertúlia literària que avui tindrà com a eix central el llibre 'L'home de la maleta', de Ramon Solsona. L'activitat comença a les vuit del vespre.
EXPOSICIONS
L'agenda del dia dedica ara el seu temps a l'apartat d'exposicions. A Palamós, aquests dies es pot visitar la nova mostra artística temporal al Museu de la Pesca. Es tracta de 'La Mar de Colors', un recull de pintures de l'artista Joaquim Comes, guanyador de la convocatòria 2012 de les exposicions artístiques temporals del Museu. La mostra es pot veure cada dia de la setmana, des de les deu del matí a les nou de la nit.
Anem ara cap a Palafrugell, on el polifacètic Rodolfo Candelària exposa una selecció de les seves creacions. La mostra porta per títol 'Va ser una vegada...' i es pot veure fins al 31 d'agost a l'Espai Candelària.
I a Sant Feliu de Guíxols, dues propostes més. A la Casa Irla, exposició de pintures de l'artista Isidre Vilaseca. Si no us la voleu perdre afanyeu-vos perquè només es pot veure fins al dia 1 de juliol. També a Sant Feliu, l'espai del Pati de l'Ajuntament acull, també fins a aquest diumenge, els treballs dels alumnes de l'Escola de Belles Arts de la vila ganxona.
Avui, per començar, res més. A passar-ho molt bé i...fins demà.
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...