Les fires de la Festa Major, a punt d'obrir portes.

20/06/2012 Societat


Muntatge d'atraccions de fira, aquest matí a Palamós.

Muntatge d'atraccions de fira, aquest matí a Palamós.

El recinte de fires de la Festa Major de Palamós, al costat de la platja Gran, comença a prendre forma. Les diferents atraccions han començat ja a muntar les seves instal•lacions i preveuen obrir ja demà dijous, tal i com els ha autoritzat l’Ajuntament de Palamós. Els firaires tindran permís per estar-s’hi fins el dia 1 de juliol, data límit perquè marxin. Bona part dels firaires ja havien arribat a Palamós aquest darrer cap de setmana. No obstant, no van poder entrar al recinte de la platja Gran fins al dilluns. Des d'aleshores han treballat a fons en el muntatge de les seves atraccions, amb l'objectiu de poder-les obrir al públic demà dijous. El regidor de Via Pública de l'Ajuntament de Palamós, Josep Coll, ho ha confirmat.
CITA JOSEP COLL
La Festa Major de Palamós comença oficialment aquest dissabte, revetlla de Sant Joan, i s'allargarà fins al dimarts 26 de juny. No obstant, els firaires tindran permís fins el diumenge 1 de juliol, abans de marxar. Mentre fan l'activitat al front marítim, aquests professionals s'allotgen en el recinte de l'antic càmping Vila-romà, que el propietari ha cedit un any més a l'Ajuntament per a aquesta finalitat.


Josep Coll



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...