15/06/2012 Esports
Imatge d'arxiu de la Marxa Mar i Muntanya de Palamós.
Aquest diumenge se celebra la 33a edició de la Marxa Popular Mar i Muntanya Vila de Palamós. La prova està organitzada per l’Associació Atlètica Palamós i planteja un recorregut de 14 quilòmetres per alguns dels paratges més bonics del municipi. Es pot fer corrent o caminant i no és competitiva. La sortida es donarà a les vuit del matí i els organitzadors esperen, com a mínim, igualar la xifra de 950 participants assolida l’any passat.Jaume Quintana, de l'Associació Atlètica Palamós, parla del recorregut d'aquesta edició de la Marxa Popular Mar i Muntanya Vila de Palamós.
CITA JAUME QUINTANA
La inscripció, que es pot fer a partir de tres quarts de set del matí, té un preu de vuit euros, més un euro que es destinarà a la campanya solidària Sosrichi. Els participants tindran samarreta, esmorzar i beguda.
D'altra banda, demà dissabte se celebra la sisena Diada Esportiva i Social del Club Futbol Sala Palamós. L'activitat, que inclourà diversos partits i que vol ser una jornada de germanor per posar cloenda a la temporada, es farà durant tot el dia al Pavelló Municipal d'Esports.
També demà, La Gorga acull la primera part dels actes de la vuitena Gala de l'Esport Palamosí. A partir de les dotze del migdia es fa l'activitat dedicada als centres escolars i a les associacions de mares i pares d'alumnes, mentre que les relacionades amb les entitats i clubs esportius quedaran pel dia 29 de juny.
Acabem recordant que el Catalònia Futbol Club organitza durant tot el cap de setmana el primer Torneig de les Entitats de Sant Antoni. Demà, des de les deu del matí i al camp municipal de Sant Antoni, es disputa un torneig de futbol de base. El diumenge, a les dotze del migdia, partit de veterans entre el Futbol Club Barcelona i una selecció de Sant Antoni. A la tarda, a les sis, el Catalònia jugarà contra els veterans del Calella.
Jaume Quintana
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...