07/06/2012 Medi Ambient
Una màquina netejadora treballant en la posta a punt dels carrers de Palamós.
L’Ajuntament de Palamós ha començat aquesta setmana un operatiu de neteja dels carrers més transitats de la vila. Es tracta de posar-los a punt de cara a l’inici de la temporada turística, incidint especialment en la neteja de taques i de xiclets enganxats en el paviment. S’actua en els carrers més cèntrics del barri vell, i en zones comercials i de vianants com l’avinguda de Catalunya o el passeig del Mar.L'empresa concessionària del servei de neteja Urbaser ha portat fins a Palamós una màquina que aplica aigua calenta a pressió sobre les taques als panots de voreres i al paviment. És una feina extraordinària que, per qüestions de pressupost, només es pot fer un cop l'any. Èrik Solés, regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós.
CITA ÈRIK SOLÉS
L'Ajuntament de Palamós demana a la ciutadania el seu compromís cívic per utilitzar sempre les papereres a l'hora de llençar els xiclets, en comptes de fer-ho al terra.
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...
Notícies relacionades: