Nou tones de taps de plàstic per a ajudar en Richi.

28/05/2012 Societat


Taps solidaris amb en Richi.

Taps solidaris amb en Richi.

La Coordinadora Sosrichi ja ha recollit gairebé nou tones de taps de plàstic per ajudar a finançar el tractament que en Richi, el nen de Palamós que pateix un tumor cerebral, està rebent en un centre mèdic privat de Boston. Divendres passat es va carregar el segon camió amb els taps que arriben des d’arreu de Catalunya. Els taps els compra una empresa que després s’encarrega de reciclar-los. Els diners que paga van directament a ajudar en Richi i la seva família, que han de fer front al costós tractament mèdic que el nen està rebent als Estats Units. La Coordinadora disposa d'un magatzem central per guardar els taps, situat en una nau del polígon industrial de Sant Joan, Els taps arriben de punts d'arreu de Catalunya i la Coordinadora s'encarrega de tota la logística de recollida i portada al magatzem. Un dels seus membres, Lluís Martí, demana que, si és possible, els taps es lliurin en bosses de plàstic.
CITA LLUÍS MARTÍ
Recentment s'ha millorat el lloc web de la campanya, sosrichi.org, ampliant-ne la informació, la imatge i millorant la coordinació amb el que es publica a les diferents xarxes socials. També incorpora el blog, on es pot seguir l'evolució diària d'en Richi, que actualment està fent el tractament de quimioteràpia.


Lluís Martí



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...