28/05/2012 Societat
públic al Palamós Terra de Mar
Cap a 25 mil persones han visitat durant tot el cap de setmana el festival marítim ‘Palamós Terra de Mar’. El bon temps ha fet que la gent s’acostés en massa fins al moll vell del port palamosí per participar de les diferents activitats programades i per visitar els vaixells convidats. Un dels que ha despertat més expectació al llarg dels dos dies ha estat el submarí de l’Armada espanyola ‘Tramontana’, on s’han generat llargues esperes per pujar-hi a bord.Una de les novetats d'aquesta edició del 'Palamós Terra de Mar' era una polsera que es podia adquirir al preu de dos euros i que donava dret a visitar els vaixells convidats, a participar en les activitats organitzades i a una sèrie d'incentius com ara regals i descomptes en bars i restaurants. Se n'han venut unes 3.500. Però els visitants que ha rebut el festival han estat molts més. Uns 25 mil, segons els organitzadors, superant els 20 mil que hi va haver en la darrera edició, fa dos anys. La regidora de Cultura i Patrimoni, Gràcia Artigas, ha fet avui aquesta valoració global.
CITA GRÀCIA ARTIGAS 1
El principal atractiu d'aquest 'Palamós Terra de Mar' ha estat la presència del submarí de l'Armada 'Tramontana'. Ha estat visitat per unes 1.500 persones tot i que, per les especials característiques de la nau, el procés era molt lent i calia fer llargues esperes. Gràcia Artigas.
CITA GRÀCIA ARTIGAS 2
Els assistents al 'Palamós Terra de Mar' també han pogut visitar velers emblemàtics com el pailebot Santa Eulàlia, la goleta Far Barcelona o el quetx Ciutat Badalona. Aquests tres vaixells, per cert, es queden a Palamós fins dimecres i podran ser visitats pels escolars dels centres de primària de Palamós.
Gràcia Artigas 1
Gràcia Artigas 2
Totes les notícies:
29/12/2025 - Es crema la barraca de Cala Estreta
La barraca de pescadors de Cala Estreta s'ha cremat. La Policia Local està investigant les causes...
29/12/2025 - L'alcaldessa valora els trets més importants del pressupost i en destaca la congelació de taxes i tributs
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, ha valorat alguns dels aspectes més destacats del pressupost...
29/12/2025 - Junts per Catalunya creu que l'ambientació nadalenca és molt pobra
Junts per Catalunya creu que l'ambientació nadalenca és molt pobra. El regidor del grup, Josep...
29/12/2025 - Segona funció dels Pastorets dels Showboys
Avui es representa a la Gorga la segona funció dels Pastorets dels Showboys. Ahir es va estrenar...
29/12/2025 - "Xefs amb cor, plats amb causa" recapta 2052 euros per la Fundació Oncolliga
La campanya solidària “Xefs amb cor, plats amb causa”, impulsada per la Fundació Oncolliga...
Notícies relacionades: