Projecten un espai d'aparcament per a autocaravanes.

14/05/2012 Societat


La zona on es faria l'aparcament d'autocaravanes, al costat de la C-31.

La zona on es faria l'aparcament d'autocaravanes, al costat de la C-31.

L’Ajuntament de Palamós habilitarà un espai per a l’estacionament d’autocaravanes. El municipi està pendent que la Generalitat li cedeixi uns terrenys, derivats del projecte de desdoblament de la carretera C-31, situats a la zona de Sant Joan. L’Àrea de Mobilitat fa temps que busca una alternativa a l’estacionament d’autocaravanes per eradicar-les de llocs com el front marítim de Palamós.El principal grup de l'oposició municipal, Convergència i Unió, va denunciar l'estiu passat que el turisme en autocaravana era una activitat en alça. Segons els convergents, en no tenir Palamós un lloc específic per estacionar aquests vehicles, les autocaravanes han acabat fent un ús irregular dels espais del municipi, urbans o no. L'equip de govern ja va respondre aleshores que resoldre el cas de les autocaravanes era un objectiu per a aquest mandat municipal. Gairebé un any després, el regidor de Mobilitat, Josep Coll, confirma que estan pendents de rebre la titularitat d'un terreny, resultant del procés de desdoblament de la carretera C-31 i que es destinarà a aquesta finalitat.
CITA JOSEP COLL
El terreny per a les autocaravanes estarà situat a la sortida nord de Palamós en direcció a Palafrugell, al lloc on hi havia l'antiga fàbrica de ciment. És considera que és un bon lloc perquè està a peu de la carretera C-31, connectat amb la via verda i perquè hi ha una estació de servei molt pròxima.


Josep Coll



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...