27/04/2012 Cultura
La companyia Cobosmika participa en una nova edició del Trobadansa.
Fem ara un breu recull dels actes lúdics i culturals més destacats que hi haurà des d'avui i durant tot el cap de setmana a Palamós i la seva zona d'influència. Teatre, dansa o moda són algunes de les propostes d'oci més interessants que ens ofereix aquesta agenda.Aquest vespre s'acaba la 22a edició de la Mostra de Teatre Juvenil de Palamós. Ho fa amb el grup independent 'Els Swats', que representaran l'obra 'IES Paradox'. Això serà a dos quarts de nou, a La Gorga. En total han estat vuit representacions, amb més de 170 joves actors i actrius de les escoles de Palamós. El dia 5 de maig, comença la Mostra de Teatre Infantil, amb onze obres per a nens i nenes d'entre 3 i 12 anys.
Demà dissabte, d'altra banda, hi ha la cinquena edició del Trobadansa. Les activitats comencen a les sis de la tarda, a la plaça del Pedró. Es tracta d'una iniciativa de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Palamós i de la companyia de dansa resident de La Gorga , Cobosmika. L'objectiu és apropar el món de la dansa a la població a través de l’exhibició de la companyia professional i de les escoles de dansa del municipi.
Recordeu també que, a causa de malaltia de la violoncel·lista, s'ha hagut de suspendre el concert que el Trio Kandinsky havia d'oferir aquest diumenge a La Gorga, interpretant el recull de peces 'Cafè nostàlgia'. L'acte formava part de la programació de música professional que promou Joventuts Musicals de Palamós.
Tanquem a Calonge on, demà dissabte, l'Associació de Comerciants organitza la primera edició de la pasarel·la de moda. Això es farà al pati d'armes del Castell, a les deu de la nit, Hi participaran set establiments que presentaran la seva oferta de moda per a la temporada primavera-estiu.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...