18/04/2012 Societat
Concentració de la PAH a Palamós, en una imatge recent.
Palamós crearà una Taula de coordinació local pel dret a l’habitatge, amb l’objectiu de tenir un instrument d’actuació en cas que apareguin al municipi nous casos de desnonaments per impagament de la hipoteca. En aquesta Taula hi participaran l’Ajuntament de Palamós, la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca o el Síndic de Greuges Municipal, i vol seguir l’exemple d’altres localitats, com ara Girona, que ja l’han constituït.L'objectiu és que totes les parts que integren la Taula puguin treballar per evitar que ciutadans que estan a punt de quedar-se sense sostre pel deute que acumulen amb els bancs i les caixes, siguin desnonats. Teresa Ferrés és l'alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS 1
La ciutat de Girona ja ha tirat endavant una Taula de coordinació local pel dret a l'habitatge. En aquest cas, l'Ajuntament ofereix atenció social, fa mediació i elabora informes socials, a més d'oferir lloguers socials. La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca actua en temes de sensibilització i informació als afectats. També hi ha ONG's, en aquest cas Cáritas, que s'ocupen dels temes d'atenció social i mediació. A Palamós ja hi ha hagut el cas d'un veí que ha vist de ben a prop el fantasma del desnonament. L'Ajuntament va poder aturar-lo en un primer moment amb un informe social. Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS 2
La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca s'ha establert a Palamós fa poques setmanes i ara col·laborarà amb l'Ajuntament en la creació d'aquesta Taula de coordinació local pel dret a l'habitatge.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
28/10/2025 - La Fundació Banc dels Aliments necessita voluntaris pel Gran Recapte a Palamós
Palamós participarà en el Gran Recapte d'Aliments els dies 7 i 8 de novembre i, a dia d'avui,...
28/10/2025 - Segona sessió del concurs juvenil de cuina 'Focs creuats', demà a l'Espai del Peix
L'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Palamós ha iniciat la sisena edició del concurs de cuina...
28/10/2025 - Els farmacèutics premien la campanya de SSIBE contra les benzodiazepines
El 28è congrés de la Sociedad Española de Farmacéuticos de Atención Primària ha distingit el...
28/10/2025 - SOS Costa Brava s'oposa al projecte 'Camí de mar'
La plataforma SOS Costa Brava mostra la seva oposició al projecte 'Camí de mar'. Parlem d'una...
28/10/2025 - El Palamós CF tornarà a l'Estadi Municipal el diumenge que ve
24 setmanes després de fer-hi l'últim partit, el Palamós Club de Futbol tornarà a jugar aquest...