16/04/2012 Societat
Glòria Prim, regidora de l'Ajuntament de Palamós pel grup de CiU.
La regidora de Convergència i Unió, Glòria Prim, qualifica de desconsideració la desconvocatòria de la reunió que s’havia de fer amb els grups polítics i les entitats del municipi per parlar de la pròxima edició de la Festa Major de Palamós. Prim creu que el tema era prou rellevant perquè la reunió es fes quan estava previst. L'equip de govern s’estima més deixar el tema per a l’any vinent, quan ja estigui més avançat el nou protocol de participació ciutadana.Glòria Prim considera que, atès que hi ha ajustos en el pressupost municipal, precisament és el millor moment perquè l'equip de govern escolti i reculli idees. Per aquest motiu demana a l'equip de govern que doni l'oportunitat perquè la gent participi i ajudi a decidir com ha de ser la Festa Major de Palamós. Per aquests motius, la regidora de Convergència i Unió no entén que es desconvoqués la reunió prevista per parlar del tema.
CITA GLÒRIA PRIM
Glòria Prim es va expressar així en el darrer Ple municipal. Tot seguit, va intervenir l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés. Va confirmar que el govern municipal vol que la Festa Major sigui la festa de tots. Com ja havia avançat fa unes setmanes la regidora de Festes, Gràcia Artigas, l'alcaldessa també creu que és millor esperar a l'any que ve, quan el Pla Estratègic de Participació Ciutadana ja estigui més madur.
CITA TERESA FERRÉS
El Pla Estratègic de Participació Ciutadana de Palamós és ara mateix un esborrany que s'està debatent amb diversos col·lectius del municipi, amb la finalitat que hi facin noves aportacions.
Glòria Prim
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...
Notícies relacionades: