10/04/2012 Serveis
Avui ho fem amb un dia de retard respecte al que és habitual però, tot seguit, us oferim les dades del temps que hem tingut a Palamós durant la darrera setmana. És, un cop més, una gentilesa del nostre col·laborador Josep Ribas i el seu observatori climatològic.
La temperatura màxima de la setmana correspon al dilluns dia 2 i va arribar als 18'6 graus. El dia més fred, amb una mínima de 5'8 graus, va ser aquest passat dissabte. També va ser el dia més ventós, amb un cop màxim de 48 quilòmetres per hora de component sud. Aquesta Setmana Santa també ha deixat pluja a Palamós. En total, uns 10 litres per metre quadrat caiguts entre dimarts, dimecres i dissabte.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...