10/04/2012 Esports
Un dels equips guanyadors d'aquesta edició del MIC.
La Mediterranean International Cup ha tancat portes aquest cap de setmana amb un gran èxit esportiu i també d'assistència de públic. Com és habitual, el Nou Estadi Municipal de Palamós va acollir les finals de les diferents categories d'aquest mundialet de futbol de base que es disputa a la Costa Brava des de ja fa deu anys. L'acadèmia de Qatar, Aspire Football Dreams, va ser la gran triomfadora de l'edició. Mentrestant, des de Palamós valoren l'atractiu que suposa pel municipi el fet de comptar amb el MIC.Recentment, la direcció del torneig va confirmar que el mundialet de futbol de base continuarà a la Costa Brava fins l'any 2015. Palamós va renovar també el seu contracte particular amb els organitzadors. El director tècnic de la Mediterranean International Cup, Juanjo Rovira, espera que aquest vincle es mantingui durant molt de temps.
CITA JUANJO ROVIRA
El mundialet de futbol de base ha estat un dels atractius afegits que ha tingut Palamós en aquesta Setmana Santa que ha portat molts turistes i visitants al municipi. L'alcaldessa, Teresa Ferrés, valora així l'impacte social i econòmic que té el MIC a Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
En l'aspecte esportiu, la competició ha estat dominada per l'Aspire Football Dreams de Qatar. Aquesta entitat, especialitzada en buscar talents futbolístics en països del tercer món, ha guanyat les categories infantil, cadet i juvenil. El seu responsable tècnic és un català, Josep Colomer. Ell ha valorat positivament la participació al MIC 2012 i ha explicat el seu projecte.
CITA JOSEP COLOMER
El Futbol Club Barcelona, en la categoria d'alevins de futbol onze, i el Gimnàstic de Manresa, en alevins de futbol set, han completat el palmarès de guanyadors d'aquesta edició del mundialet de futbol de base de la Costa Brava.
Totes les notícies:
03/10/2026 - Societat El Baix Empordà, en perill màxim per pluges torrencials en les properes hores
El Meteocat situa la nostra comarca en el nivell 6 sobre 6 entre les vuit del matí de demà...
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
Notícies relacionades: