Els Afectats per la Hipoteca es fan sentir a Palamós.

05/04/2012 Societat


Acte de la PAH a Palamós, fa dues setmanes.

Acte de la PAH a Palamós, fa dues setmanes.

La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca ha creat aquesta setmana un nucli d’actuació a Palamós. Es tracta d’un moviment assembleari que intenta ajudar i assessorar persones amenaçades de perdre casa seva per no poder pagar la hipoteca. La Plataforma ha programat una acció per dimarts vinent, amb l’objectiu d’evitar el desnonament d’un veí de Palamós afectat per aquesta problemàtica.Va ser precisament aquest cas el que va motivar l'interès del moviment Acampada Palamós pel tema i, al final, que la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca s'estableixi també al municipi. Idoia Landa és una de les portaveus del moviment.
CITA IDOIA LANDA 1
La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Palamós es va constituir oficialment dimarts passat. La seva primera actuació serà mobilitzar-se per evitar el desnonament d'un veí de Sant Joan. El desnonament està previst per a aquest dimarts, a dos quarts de deu del matí, però els membres de la plataforma tenen previst concentrar-se a l'aparcament del Gros Mercat a un quart de nou. L'objectiu és intentar impedir el desnonament. Idoia Landa.
CITA IDOIA LANDA 2
La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca va néixer a Barcelona l'any 2009. Els creadors van ser persones que, a causa de la crisi, no podien pagar la hipoteca i es veien amenaçats amb perdre casa seva. Es van començar a organitzar per defensar els seus drets i tenen el seu principal cavall de batalla en la reivindicació de la dació en pagament. Això vol dir que es pugui lliurar l'habitatge al banc i que així quedi saldat el deute hipotecari.


Idoia Landa 1


Idoia Landa 2



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...