04/04/2012 Obres i Urbanisme
La reunió de l'Assemblea General de la Mancomunitat, aquest migdia.
L’Assemblea de la Mancomunitat de municipis que formen Palamós, Calonge i Vall-llobrega ha aprovat avui el projecte executiu de la piscina coberta. A partir d’aquí, hi haurà un període d’exposició al públic de 30 dies i, si no hi ha al•legacions, l’inici de les obres ja tindrà via lliure. De fet, l’empresa encarregada de l’execució dels treballs ja ha demanat la llicència d’obres a l’Ajuntament de Calonge.L'Assemblea General de la Mancomunitat s'ha reunit aquest migdia en una sessió extraordinària i ha aprovat per unanimitat el projecte executiu de la piscina coberta. L'alcaldessa de Palamós i presidenta de la Mancomunitat, Teresa Ferrés, ha detallat els passos que se seguiran a partir d'aquí.
CITA TERESA FERRÉS 1
Inicialment, el cost de construcció de la piscina era de 4'1 milions d'euros, que ara s'han incrementat fins als gairebé 4 milions i mig. El motiu és la introducció de millores en el projecte, com ara l'ampliació i asfaltatge de l'aparcament així com la construcció d'uns pista d'skate, annexa a la piscina. El projecte té una subvenció de quasi 800 mil euros de la Generalitat i una de 600 mil de la Diputació de Girona. Tot i el retard que ha tingut tota la tramitació, aquests compromisos estan garantits, segons Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS 2
La resta del cost de la piscina el finança l'empresa que es farà càrrec de la construcció i gestió de l'equipament. A canvi, el podrà explotar durant 35 anys.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
13/12/2025 - El Palamós perd al camp del Juventus de Lloret (2-0)
El Palamós ha tornat amb les mans buides de la seva visita al camp del líder del grup, el...
12/12/2025 - La UE negocia les quotes de pesca a la Mediterrània pel 2026
El ministre d'agricultura, pesca i alimentació del govern d'Espanya, Luis Planas, veu irreal la...
12/12/2025 - El port de Palamós tanca una temporada de rècord amb 65 escales de creuer
El port de Palamós rebrà demà dissabte la darrera escala de creuer d'aquest 2025. La farà el...
12/12/2025 - Primera sortida de camp del projecte 'Camins lliures' de SOS Costa Brava
La federació SOS Costa Brava farà demà dissabte la primera sortida de camp del projecte 'Camins...
12/12/2025 - Una cinquantena de joves palamosins visiten la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück
Un grup de 49 palamosins d'entre 13 i 17 anys fan aquesta setmana una estada a la ciutat alemanya...