14/03/2012 Medi Ambient
Contenidor de recollida selectiva d'oli domèstic.
Palamós disposarà de cinc nous contenidors per recollir oli domèstic usat, de manera selectiva. L’Ajuntament ha arribat a un acord amb una empresa que els col•locarà en diferents llocs de la vila i que s’ocuparà de fer-ne la recollida periòdicament, sense cap cost per al municipi. Els contenidors es posaran en servei aviat, una vegada se'n decideixi la ubicació.Èrik Solés és el regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós.
CITA ÈRIK SOLÉS
Ara mateix, a Palamós només hi ha un únic contenidor per a la recollida d'oli domèstic. Es un dipòsit de 250 litres que està situat al carrer de Gaspar Matas, al barri de Pla d’es Pla. L'hi van posar ara fa tres anys, en el marc d'una prova pilot que després no va tenir continuïtat. De fet, qui vulgui reciclar l'oli de cuina usat, en comptes de llençar-lo per l'aigüera, també ho pot fer portant-lo a la deixalleria municipal o a la deixalleria mòbil. La instal·lació dels nous contenidors al carrer, però, permetrà acostar més al ciutadà la cultura del reciclatge d'aquests productes domèstics. Els contenidors en qüestió només són per a olis de cuina, no per a olis de cotxes ni motos, ni tampoc dissolvents ni pintures.
Èrik Solés
Totes les notícies:
12/05/2025 - El sindicat SIP-FEPOL veu molt greus els aldarulls del dissabte, i diu que el govern desatén la Policia Local
El sindicat SIP-FEPOL, amb representació a la Policia Local de Palamós, considera que l'intent...
12/05/2025 - Un problema tècnic ajorna el Ple extraordinari per demanar més agents de Policia Local
El Ple extraordinari de l'Ajuntament de Palamós sol·licitat pel gruix dels grups de l'oposició...
12/05/2025 - Comencen les obres d'asfaltatge de diferents carrers de Palamós
L'Ajuntament de Palamós comença avui les obres d'asfaltatge de diferents carrers del municipi....
12/05/2025 - JuntsxCat urgeix a desenvolupar l'habitatge previst a tocar del cementiri
El grup de Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, veu en el sector de...
12/05/2025 - Dia Mundial de la Fibromiàlgia
Avui, 12 de maig, és el Dia mundial de la fibromiàlgia i la síndrome de fatiga crònica. La...