14/03/2012 Obres i Urbanisme
La gran rasa oberta al voltant del càmping King's.
L’Ajuntament de Palamós dóna un termini de 18 mesos més perquè la propietat del terreny on hi ha l’anomenat ‘forat’ del càmping King’s tiri endavant el projecte hoteler que hi volia fer o bé restauri l’espai com estava abans de fer aquest moviment de terres, ja fa més de 20 anys. En l’anterior Ple, l’Ajuntament havia aprovat agafar l’aval dipositat pel propietari i executar els treball de restauració. Ahir mateix, però, el promotor va demanar una pròrroga que allargarà el termini un any i mig més.Ho explicava l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, en el Ple municipal que l'Ajuntament va celebrar ahir a la nit.
CITA TERESA FERRÉS
Com es recordarà, el buidatge de terres d'aquest paratge de La Fosca és l'únic vestigi d'un projecte immobiliari hoteler que no es va executar mai. La societat propietària dels terrenys, Equipaments Mont-ras S.A. i Internacional King’s Càmping S.A., va acordar amb l'Ajuntament de Palamós que, si tres anys després de l'aprovació del Pla d'Ordenació Urbana Municipal, no s'havia fet l'hotel, la promotora es comprometia a restaurar els terrenys deixant-los com estaven abans de l'excavació.
Aquest termini es complia ara i l'Ajuntament de Palamós ja havia aprovat el tràmit per executar l'aval de 168 mil euros aportat per l'empresa i fer l'obra. Ahir mateix, i dins el tràmit d'audiència pública que tenia, la promotora va renovar l'aval i va demanar una pròrroga de 18 mesos per tirar endavant la zona hotelera o, alternativament, restaurar el terreny. La proposta es va aprovar per unanimitat de tots els grups municipals presents al Ple.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
24/08/2026 - Societat La Fundació Vimar activa un servei de suport domiciliari per a gent gran
La Fundació Privada Vilagran-Maristany ha iniciat aquest estiu un servei de suport a la llar,...
24/08/2026 - Serveis Palamós treu a concurs per tercera vegada el contracte de la grua municipal
Per tercera vegada en menys d'un any, l'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el...
24/08/2026 - Societat L'Ajuntament recorda els terminis per demanar les ajudes per pagar l'IBI
L'Ajuntament de Palamós recorda que fins al dia 30 de setembre està oberta la convocatòria dels...
24/08/2026 - Medi Ambient Alerten que els episodis de pluja poden fer reaparèixer el mosquit tigre
La calor extrema que ha fet aquest estiu i l'escassedat de pluja han fet baixar la població de...
21/08/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament i l'ADF recorden que hi ha zones de l'EIN Castell-Cap Roig amb restriccions de pas a peu
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha decidit reforçar la senyalització que...
Notícies relacionades: