02/03/2012 Cultura
Els dos actors protagonistes de '30-40 Livingstone'.
Els actors Sergi López i Jorge Picó porten demà la seva obra ’30-40 Livingstone’ al teatre La Gorga de Palamós. És un monòleg reflexiu en clau d’humor sobre la recerca d’un mateix. La representació es fa demà, a dos quarts de deu de la nit. El preu de les entrades és de 15 euros pel públic en general i de 12 per a jubilats i menors d’edat. És una representació de la programació de teatre professional de La Gorga.Sergi López representa un explorador que busca un estrany animal, en una cerca que s'ha convertit en una autèntica obsessió vital. El mateix Sergi López ens en dóna més detalls.
CITA SERGI LÓPEZ
La representació de '30-40 Livingstone', demà a dos quarts de deu de la nit, forma part de la programació anual de teatre professional de La Gorga.
Sergi López
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...