23/02/2012 Societat
El rei Licantrup ha estat víctima dels excessos i ha expirat.
El Carnaval de Palamós es va acabar oficialment ahir amb l’enterrament del Carnestoltes. El rei Licantrup ha passat a millor vida després d'uns dies d’excessos i disbauxa. Ningú es va salvar, un cop més, de la sàtira i la ironia de les seves darreres paraules, expressades amb bon humor per la Colla del Testament. La festa va acabar a la platja Gran amb una sardinada popular.Com també és tradició cada Dimecres de Cendra, la Colla del Testament i la dels Excarnestoltes es van encarregar d'anunciar a tothom la mala nova. Les despulles del Rei Licantrup van ser passejades pels principals carrers de la vila, fins arribar a la placeta del carrer de la Roda on, prèvia benedicció papal, es va procedir a la lectura del testament del Carnestoltes. Ningú es va salvar d'aquest llegat sarcàstic i encara menys la classe política local.
CITA TESTAMENT 1
Abans d'acomiadar-se de tothom, Licantrup va tenir també un record per a alguns moments d'aquest Carnaval de Palamós 2012 que acabem de deixar enrere.
CITA TESTAMENT 2
Acte seguit, les restes del Rei del Carnaval van ser incinerades a la platja Gran. La crema va ser celebrada com cal pel públic assistent, amb una gran sardinada popular. Tot plegat va servir per posar el punt i final a una festa que ha omplert de color els carrers de Palamós durant l'última setmana, amb una massiva participació del públic. El Carnaval de Palamós 2012 ja és història.
Testament 1
Testament 2
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...
Notícies relacionades: