17/02/2012 Esports
Els regatistes a punt de sortir a competir, aquest matí.
Aquest matí s'ha posat en marxa el Vila de Palamós Optimist Trophy, amb més de 350 regatistes a l'aigua. La competició és una referència internacional pel que fa a la vela en edat infantil. Les regates continuaran durant tot el cap de setmana, amb la previsió que hi hagi prou vent per poder fer totes les proves previstes.De moment, la competició ha començat aquest matí amb una mica de tramuntana. Amb això s'ha fet la primera prova però després ha calgut continuar movent el camp de regates perquè el vent s'ha allevantat. El director esportiu del Club de Vela Palamós, Carles Palomares, ha explicat quina és la previsió pel cap de setmana.
CITA CARLES PALOMARES
Aquest matí han sortit a competir 352 regatistes arribats des de 18 països d'arreu del món. Els participants troben en aquesta prova una immillorable oportunitat de medir forces amb els millors especialistes mundials.
El Palamós Club de Futbol buscarà retallar distàncies amb el cap de la classificació, derrotant aquest diumenge el Ripollet al Nou Estadi Municipal. És el partit que es va ajornar fa dues setmanes perquè el terreny de joc estava glaçat. També juga un partit endarrerit la Unió Esportiva Figueres, que demà visita el camp de l’Avià.
L'entrenador del Palamós Club de Futbol, Eduardo Vílchez, espera poder donar caça tant a la Unió com al Mollet i lluitar pel primer lloc de la classificació, l'únic que dóna dret a l'ascens directe a la Tercera Divisió. Això passarà, diu, per no deixar escapar punts a casa.
CITA EDUARDO VÍLCHEZ
El partit Palamós-Ripollet es juga aquest diumenge a les cinc de la tarda. Mitja hora abans comença el programa 'Futbol a Ràdio Palamós', amb la transmissió del partit i les opinions dels protagonistes.
Aquesta jornada no hi ha competició futbolística més enllà de recuperar partits endarrerits. Per això hi haurà molt poca activitat als camps de la zona esportiva Josep Massot i Sais. Només dos partits: diumenge, a les deu del matí, s'enfronten l'aleví del Global Palamós i el Corçà. A un quart de dotze, serà el torn del benjamí A de la Fundació Esportiva Palamós, amb l'Escola de Futbol de Sant Feliu com a rival.
D'altra banda, el cap de setmana de Carnaval no atura la competició de bàsquet. L’Alupu Palamós rep la visita de l’Alisos, al Pavelló Municipal d’Esports, en un partit que també tindrà seguiment dins el programa 'Futbol a Ràdio Palamós'. Això sí, per no interferir en la rua de Carnaval els palamosins traslladen el seu partit al diumenge a les quatre de la tarda, en comptes de jugar el dissabte com és habitual. També hi ha equips del Club Esportiu Palamós que avancen els seus partits a avui divendres. Per exemple, el júnior masculí B que rep, a dos quarts de set, el Caldes Vermell. Després, a les vuit, el júnior A es veu les cares amb el Bàsquet Club Palafrugell.
L'equip de l'Associació Atlètica Palamós participa aquest diumenge en el Campionat d'Espanya de cros curt que se celebra a Marina d'Or-Oropesa de Mar, a Castelló. És la primera vegada que l'entitat palamosina entra en un estatal de cros. El director esportiu de l'Associació Atlètica, Josep Carballude, calibra així les possibilitats de l'equip.
CITA JOSEP CARBALLUDE
L'Associació Atlètica Palamós es va guanyar el dret de participar en aquest Campionat d'Espanya gràcies a la quarta posició aconseguida el mes passat al Campionat de Catalunya. L'equip estarà liderat novament per Adel Mechaal.
Carles Palomares
Eduardo Vílchez
Josep Carballude
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...