10/02/2012 Societat
Presentació de l'ANC a Sant Feliu de Guíxols, en una imatge d'arxiu.
Aquesta setmana s’ha constituït oficialment l’Assemblea Territorial Palamós i Sant Joan per la Independència. El nou ens està vinculat a l’Assemblea Nacional Catalana, una organització sorgida de la societat civil que treballa per aconseguir la independència de Catalunya. Fa unes setmanes ja s’havia creat la Comarcal Baix Empordà per la Independència.Palamós, doncs, és un dels més de cinquanta municipis gironins que ja disposen d'una plataforma local adherida a l'Assemblea Nacional Catalana. El seu objectiu és fer pedagogia de la necessitat que Catalunya esdevingui un estat independent. Eulàlia Gili és membre de l'Assemblea Territorial Palamós i Sant Joan per la Independència.
CITA EULÀLIA GILI 1
Aquestes assemblees es mouen al marge dels partits polítics. El seu gran valor és l'aposta per la societat civil catalana, gent d'ideologies diverses que tinguin com a denominador comú la independència de Catalunya, com a objectiu. Per això Eulàlia Gili parla d'un moviment transversal.
CITA EULÀLIA GILI 2
El passat mes de setembre, Palamós ja va acollir un acte de presentació del projecte de l'Assemblea Nacional Catalana. La constitució oficial d'aquest organisme es farà el dia 10 de març en un acte que se celebrarà a Barcelona.
Eulàlia Gili 1
Eulàlia Gili 2
Totes les notícies:
08/05/2025 - Maria Puig (ERC) demana a l'oposició més propostes i menys peticions de dimissió
La regidora de Medi Ambient i Gestió de Residus de l'Ajuntament de Palamós, Maria Puig, del grup...
08/05/2025 - A punt per a l'adjudicació del nou contracte de socorrisme a les platges
Un total de 3 empreses s'han presentat a la licitació pública pel contracte del servei de...
08/05/2025 - La platja de la Fosca i el port Marina Palamós reediten la Bandera Blava
La platja de la Fosca i el port Marina Palamós han revalidat el guardó Bandera Blava, aquest...
08/05/2025 - La territorial de l'ANC integra Calonge i Sant Antoni i es converteix en 'Badia de Palamós'
Com ja s'havia anunciat, l'Assemblea Nacional Catalana ha incorporat Calonge i Sant Antoni al que...
08/05/2025 - 'L'hora del conte' farà avui la volta al món amb Jules Verne
Com tots els dijous, avui hi ha club de lectura infantil a la Biblioteca Municipal de Palamós. És...
Notícies relacionades: