Tertúlia de 'Futbol a Ràdio Palamós' amb Ramon Monràs i Eduardo Vílchez.

26/01/2012 Esports


Ramon Monràs i Eduardo Vílchez, durant el dinar tertúlia organitzat per 'Futbol a Ràdio Palamós'.

Ramon Monràs i Eduardo Vílchez, durant el dinar tertúlia organitzat per 'Futbol a Ràdio Palamós'.

Palamós Club de Futbol i Ateneu Esportiu Guíxols escalfen motors de cara al partit de lliga que jugaran aquest diumenge al camp municipal Josep Sunyer i Arxé. Avui podrem escoltar les impressions dels dos entrenadors, Eduardo Vílchez i Ramon Monràs, que el programa ‘Futbol a Ràdio Palamós’ ha reunit aquesta setmana en un dinar. El partit serà molt especial, sobretot, per a Ramon Monràs, que la temporada passada va entrenar el Palamós a la Tercera Divisió.Tots dos són nous a la plaça i només han dirigit tres partits amb el seus nous equips. Els objectius són ben diferents, de fet. El Palamós és el tercer classificat, a dos punts del líder, i lluita per pujar a Tercera Divisió. L'objectiu del Guíxols, setzè i a un punt del cuer, passa per la permanència. Això es reflecteix també en la breu trajectòria dels dos entrenadors, en aquesta nova etapa. Eduardo Vílchez ha guanyat els tres partits dirigint el Palamós, mentre Ramon Monràs suma dos empats i una derrota al capdavant del Guíxols. Aquest diumenge es veuran les cares en el derbi que els enfrontarà al camp Josep Sunyer i Arxé. Abans, el programa 'Futbol a Ràdio Palamós' ha reunit els dos tècnics en un dinar. Escoltem-los, primer Monràs i després Vílchez, valorant el partit a priori.
CITA RAMON MONRÀS-EDUARDO VÍLCHEZ
Hem preguntat als dos tècnics quines creuen que són les principals virtuts del rival i, d'altra banda, les seves pròpies mancances. Escoltem Ramon Monràs.
CITA RAMON MONRÀS 1
Eduardo Vílchez, per la seva part, elogia així l'equip ganxó.
CITA EDUARDO VÍLCHEZ 1
Ramon Monràs, que la temporada passada va entrenar el Palamós durant sis mesos, espera que el Guíxols aconsegueixi la permanència.
CITA RAMON MONRÀS 2
Vílchez valora especialment l'oportunitat que li ha donat el Palamós per entrenar l'equip.
CITA EDUARDO VÍLCHEZ 2
El programa 'Futbol a Ràdio Palamós' us oferirà aquest diumenge, en la mitja hora inicial del programa que començarà a dos quarts de quatre, la totalitat del dinar-tertúlia enregistrat aquesta setmana amb Eduardo Vílchez i Ramon Monràs.


Ramon Monràs-Eduardo Vílchez


Ramon Monràs 1


Eduardo Vílchez 1


Ramon Monràs 2


Eduardo Vílchez 2



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...