29/12/2011 Societat
Turistes a la platja de La Fosca, en plena temporada d'estiu.
La Costa Brava ha rebut aquest 2011 més turistes dels esperats però la facturació ha estat menor que la de l’any passat. Aquest és el balanç que fa el sector turístic gironí, de l’any que s’acaba. Martí Sabrià, gerent del grup Costa Brava Centre, diu que ha crescut d’ocupació però que la despesa dels visitants és inferior. Sabrià confia en el valor afegit del territori i la bona relació qualitat-preu de l’oferta d’aquí per atraure visitants al 2012.Segons Martí Sabrià, la mateixa crisi econòmica ha provocat que molta gent hagi deixat de fer viatges turístics a l'estranger i que s'hagi decidit per destins més pròxims per passar les seves vacances. Això ha repercutit positivament en l'ocupació que han tingut els establiments hotelers de la Costa Brava centre. La contrapartida negativa ha estat que, precisament també per la crisi, la despesa per càpita del turista ha estat menor que en anys anteriors. Martí Sabrià, gerent del grup Costa Brava Centre.
CITA MARTÍ SABRIÀ 1
Sabrià reconeix que és difícil fer previsions sobre com es comportarà l'ocupació turística durant l'any 2012 que estem a punt de començar. El motiu és que l'usuari pren, cada vegada més, decisions d'última hora i s'espera molt a l'hora de fer les seves reserves. Des del sector turístic de la Costa Brava centre, però, confien en els valors de la seva oferta.
CITA MARTÍ SABRIÀ 2
Les empreses turístiques del Baix Empordà aposten per un turisme de qualitat i poc massificat, amb la gastronomia i el paisatge com a pilars fonamentals. Un dels reptes que no s'ha aconseguit complir és el d'allargar la temporada d'ocupació gaire més enllà dels períodes tradicionals de vacances d'estiu i Setmana Santa.
Martí Sabrià 1
Martí Sabrià 2
Totes les notícies:
03/05/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Mollet (0-3)
El Palamós ha sumat els tres punts en el partit disputat avui al camp del cuer del grup, el...
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...