28/12/2011 Societat
Les inscripcions al curs de gestió d'entitats es poden fer a l'Espai del Barri.
Ja estan obertes les inscripcions pel pròxim curs formatiu per a entitats i associacions de Palamós. Està dedicat a la gestió i organització d’entitats i es farà del 12 de gener al 2 de febrer. Es tracta d’una iniciativa del projecte ‘Palamós millora’ per fomentar l’associacionisme com a motor de convivència als barris. Les inscripcions es poden fer a l’Espai del Barri de Palamós.Es demana que s'inscriguin un màxim de dues o tres persones per entitat. El tràmit es pot fer fins al dia 10 de gener. El curs és gratuït i s'impartirà, a partir del 12 de gener, els dijous de set a nou del vespre. Els cursos estan pensats per a entitats de nova creació. L'objectiu és donar formació a persones que volen desenvolupar accions socials, culturals o lúdiques a Palamós, sota el paraigua d'una associació. Yolanda Aguilar és la regidora d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntament de Palamós.
CITA YOLANDA AGUILAR
El passat mes d'octubre ja es va fer un curs de comunicació i habilitats personals. El pròxim, centrat en la gestió i organització d'entitats, començarà, com dèiem, el 12 de gener. Al març n'hi haurà un de gestió d'activitats i, dos mesos després, es tancarà el cicle amb el curs de noves tecnologies. A banda, també es fan jornades monogràfiques. La pròxima estarà dedicada a la gestíó econòmica pràctica i es farà el dia dos de febrer.
Yolanda Aguilar
Totes les notícies:
03/05/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Mollet (0-3)
El Palamós ha sumat els tres punts en el partit disputat avui al camp del cuer del grup, el...
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...