28/12/2011 Esports
Eduardo Vílchez, ahir abans de començar l'entrenament. (Foto: Laura Avilés).
Eduardo Vílchez va dirigir ahir al vespre el seu primer entrenament com a tècnic del Palamós Club de Futbol. Vílchez es va mostrar molt il•lusionat amb el repte que assumeix i va reconèixer que, per a ell, tornar a Palamós és com tornar a casa. La plantilla va tornar a la feina després de les vacances de Nadal, amb la vista posada en el retorn a la lliga. Això serà el dia 8 de gener, al camp del San Lorenzo. Per tant, poc temps d'adaptació i el repte de la competició es planteja a molt curt termini. De moment, Edu Vílchez vol pair l'impacte de la seva tornada al Palamós, una fita que esperava feia temps.
CITA EDUARDO VÍLCHEZ 1
El tècnic es va tancar al vestidor abans de començar l'entrenament, per parlar amb la plantilla. Vílchez no es vol pressionar amb el repte de l'ascens a la Tercera Divisió però reconeix que els resultats hauran d'estar a l'altura del prestigi d'un club com el Palamós.
CITA EDUARDO VÍLCHEZ 2
Eduardo Vílchez té ara mateix 44 anys. Com a jugador va arribar al Palamós l'any 1992 i s'hi va estar, quasi ininterrompudament, fins al 2000 jugant a Segona A, Tercera i Segona B. La seva carrera com a entrenador va començar com a segon tècnic del Logroñés. Ha entrenat diferents equips a Andalusia i, a Catalunya, ho ha fet al Peralada. Fins ara s'ocupava de la coordinació del futbol de base del Palafrugell, feina que compaginarà amb la tasca d'entrenador del Palamós.
Totes les notícies:
06/10/2026 - Medi Ambient L'escalfament del Mediterrani està tropicalitzant les tempestes
Davant de temporals de pluja com els que hem vist en aquests inicis de tardor, hi ha escèptics del...
06/10/2026 - Societat Pluges fortes tornaran a amenaçar el litoral del Baix Empordà aquest vespre i nit
Protecció Civil de la Generalitat manté activa l'emergència del pla INUNCAT, davant la previsió...
06/10/2026 - Serveis El sector turístic demana mesures per desmassificar l'ocupació a l'agost
El sector turístic del Baix Empordà veu com un problema l'excessiva concentració de visitants a...
06/10/2026 - Societat El final de la temporada turística dispara d'un 7'8 per cent l'atur registrat a Palamós i Sant Joan
El municipi de Palamós i Sant Joan ha tancat el mes de setembre amb 538 persones apuntades a les...
06/10/2026 - Serveis Promoció Econòmica prepara formacions per a empreses, comerç, i emprenedors
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan prepara dos paquets...