Reixach creu que Palamós hauria de mantenir la càmera de TV3.

20/12/2011 Política


Imatge de la façana marítima de palamós, amb el campanar de l'església al fons.

Imatge de la façana marítima de palamós, amb el campanar de l'església al fons.

Dani Reixach creu que el govern municipal s’equivoca a l’eliminar del pressupost de 2012 la partida destinada a la càmera del temps de TV3. El portaveu d’Esquerra Republicana diu que només hi ha una trentena de poblacions amb aquesta gravació diària i que el seu cost, uns 18 mil euros, no és elevat si es té en compte l’efecte de promoció turística que suposa per a Palamós.El pressupost de l’Ajuntament per l’any que ve té una important caiguda d’ingressos que ha obligat al govern municipal a disminuir les despeses. Una de les decisions ha estat suprimir la dotació per a la càmera del temps de TV3. Des d'ERC, el seu portaveu Dani Reixach, creu que es tracta d'un error.
CITA DANI REIXACH 1
La càmera del servei meteorològic de Televisió de Catalunya costava a l'Ajuntament uns 18 mil euros anuals. Reixach entén la contenció de la despesa en temps de crisi, però creu que els beneficis que Palamós extreu de sortir a TV3 són molt superiors al que costa el servei. El portaveu republicà defensa que la presència a la televisió catalana ajuda a treballar per promocionar el sector turístic de segona residència, els consumidors potencials de la marca Palamós.
CITA DANI REIXACH 2
La història de la càmera de TV3 i Palamós ha passat per diferents estadis. Després de les eleccions del 2003, el govern municipal format per PSC, Entesa i ERC, va suprimir el servei i, per tant, la despesa que comportava, que eren uns 1200 euros mensuals. Amb motiu de l'aprovació del pressupost municipal de 2005, un cop consumat ja el trencament entre el PSC i l'Entesa, Convergència i Unió va condicionar el seu suport a que es recuperés la càmera del temps. L'Ajuntament va reprendre les negociacions amb Televisió de Catalunya i el 2007 es va tornar a posar la càmera, en aquest cas, al teulat del Museu de la Pesca. Des d'aquest lloc, es poden captar imatges de la façana marítima principal de Palamós, amb el racó de la platja Gran en primer pla i l'emblemàtic campanar de l'església al fons. L'any vinent, però, Palamós deixarà de tenir càmera de TV3.


Dani Reixach 1


Dani Reixach 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...