16/12/2011 Societat
Els nois del Campus Jove havien organitzat la Festa de la Salut, suspesa pel vent.
El municipi de Palamós es mobilitza aquest cap de setmana per la Marató de TV3, que aquest any està dedicada a la regeneració i trasplantament d'òrgans i teixits. Malauradament, el vent ha provocat que se se suspengui la Festa de la Salut prevista per avui a la tarda a l'Arbreda. Es tractava d'un seguit d'activitats organitzades pels nois i noies del Campus Jove. Tot i l'ajornament, ja havien recaptat uns 600 euros.Aquest cap de setmana Palamós mostra la seva cara més solidària amb un conjunt de diverses activitats programades. Comencem amb les que s'han organitzat a benefici de la tradicional Marató de TV3. El grup de noies que participen en el Campus Jove d'Hivern, organitzat per l'àrea de Joventut i l'Escola de Lleure l'Empordà, havien previst realitzar tot un seguit d'activitats lúdiques, festives i musicals per col·laborar econòmicament amb la Marató. El fort vent ha provocat però la suspensió de totes les activitats previstes a l'Arbreda. Ho explica Lluís Martí, tècnic de l'àrea de Joventut de l'Ajuntament de Palamós.
CITA LLUÍS MARTÍ
Els organitzadors de la primera Mini-marató estan valorant la possiblitat de celebrar la Festa de la Salut en una altra ocasió. Jordi Iglesias, director de l'Escola de Lleure l'Empordà, lamenta la suspensió de la jornada però felicita la feina feta pels joves.
CITA JORDI IGLESIAS
Les activitats que Palamós organitza a favor de la Marató de TV3 segueixen demà dissabte a partir de les sis, amb una cantada de nadales que organitzen les corals locals, El Progrés i Escàlem. Es traca d'un concert itinerant per diversos carrers cèntrics de la vila.
I diumenge, un grup de joves músics es tornen a reunir i oferiran un concert a base de jazz, rock i algunes sorpreses a La Gorga. Gemma Badosa, cantant i organitzadora d'aquesta iniciativa, recomana a la gent que vagi diumenge al concert.
CITA GEMMA BADOSA
El Concert per la Marató es farà diumenge a les dotze del migdia a La Gorga. El preu és de cinc euros.
Lluís Martí
Jordi Iglesias
Gemma Badosa
Totes les notícies:
03/05/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Mollet (0-3)
El Palamós ha sumat els tres punts en el partit disputat avui al camp del cuer del grup, el...
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...