15/12/2011 Societat
Acte de constitució del Consell, ahir a l'Ajuntament de Palamós.
El Consell Econòmic i Social de Palamós ha establert les directrius a seguir per activar l’economica i fomentar l'ocupació al municipi. Ahir es va constituir oficialment aquest organisme que aplega sector públic i privat per intentar trobar idees que ajudin a paliar la crisi. Dinamitzar el comerç i el turisme o desestacionalitzar la temporada, són alguns dels reptes que es van posar sobre la taula. La reunió d'ahir va servir de primera presa de contacte per a tots els agents econòmics del municipi que en formen part. Les línies d’actuació preveuen accions en l’àmbit turístic i comercial, activant la promoció de Palamós a nivell internacional mitjançant esdeveniments singulars de la vila com la vela, amb la Christmas Race, i potenciar la marca Gamba de Palamós. Es va destacar també la importància de l’arribada de creuers turístics, de l’Espai del Peix o del Festival Summer Dance. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós i presidenta del Consell per al Desenvolupament Econòmic i Social.
CITA TERESA FERRÉS 1
S'inclouran propostes per a la desestacionalització de la temporada turística mitjançant la posada en valor de les platges, els espais naturals o el patrimoni. En aquest àmbit es preveu també la generació d’activitat econòmica al voltant d'elements com el Museu de la Pesca, la Capella del Carme o el paratge natural de Castell. El Consell treballarà en altres eixos com la promoció de la qualificació professional dels treballadors i el foment de la sostenibilitat de l’activitat econòmica. Impulsarà també programes de formació i reciclatge pels treballadors i empresaris dels diferents sectors econòmics del municipi. Un cop constituit, el Consell Econòmic i Social ja ha marcat data per al seu primer plenari de 2012, que se celebrarà el dia 11 de gener.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
30/04/2026 - Cultura La comèdia 'Mi amiga Eva', avui al Cicle Gaudí de cinema català
Últim dijous de mes i sessió de cinema a La Gorga aquest vespre, de la mà de l'Àrea municipal...
30/04/2026 - Cultura Cine Xic i concert 'Viatge a Celtilònia', el diumenge a La Gorga
Cinema infantil i concert musical, en dos actes al Teatre La Gorga, aquest diumenge que ve. Anem a...
30/04/2026 - Medi Ambient Jornada familiar d'exploració de les Gavarres
Aquest dissabte a partir de les 10 del matí, el Consorci de les Gavarres organitza una activitat...