30/11/2011 Esports
Carmelo Alejo, una de les ànimes del nou equip de la FE Palamós.
El primer equip de la Fundació Esportiva Palamós s’ha convertit aquesta temporada en refugi per a una gran quantitat d’ex-jugadors del Palamós Club de Futbol. Veterans com Carmelo Alejo o José Luis Gallardo han acceptat jugar a la Tercera Catalana, juntament amb jugadors més joves com Àlex Torrent, Gerard Maese, Carles Roca o la pròxima incorporació que farà l’equip, Marc Pujol.La Fundació Esportiva Palamós va valorar aquest passat estiu l'opció de renunciar a l'equip de Tercera Catalana i centrar-se exclusivament en el futbol formatiu. Això va estar a punt de passar però, finalment, el tècnic Robert Aldavert 'Robi' i l'ex-jugador del Palamós, Carmelo Alejo, van impulsar la recuperació de l'equip amb una barreja de jugadors joves i veterans. Un d'aquests darrers és José Luis Gallardo, que havia jugat vàries temporades en les files del Palamós Club de Futbol. Gallardo explica qui té els mèrits d'haver tirat endavant el projecte.
CITA JOSÉ LUÍS GALLARDO
Gallardo i Carmelo posen la veterania però també hi ha un grup de joves jugadors que, després d'haver passat pel Palamós Club de Futbol, ara juguen a Tercera Catalana amb la Fundació. És el cas de Gerard Maese, que admet sentir-se molt a gust en aquest equip.
CITA GERARD MAESE
Àlex Torrent o Carles Roca són altres ex-jugadors del Palamós que formen part de l'equip. Aviat s'hi incorporarà també Marc Pujol. Tots sota la direcció de Robi. L'ex-jugador i ex-entrenador del Palamós, explica que hi ha molta feina perquè, segons assegura, d'ajuda en tenen poca.
CITA ROBI
De moment, el projecte de la Fundació Esportiva Palamós a la Tercera Catalana funciona. Els palamosins han jugat onze partits, encara en tenen un de pendent, i ocupen la cinquena posició a set punts del líder, el Can Gibert que precisament els va derrotar a domicili en el partit que es va jugar dissabte passat.
José Luís Gallardo
Gerard Maese
Robi
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...