28/11/2011 Esports
Equip del Palamós CF que ahir va vèncer la Gramanet B. (Foto: Sergi Cortés).
El Palamós Club de Futbol puja fins a la quarta posició del seu grup de la Primera Catalana, després de derrotar ahir per tres gols a zero la Gramanet B. L'equip es beneficia de la derrota del líder, el Mollet, i se situa a només tres punts del capdamunt de la classificació, quan només queden dues jornades per arribar a l'aturada nadalenca del campionat.Ahir, el partit no va tenir massa història. El Palamós va ser molt superior al filial de la Gramanet. Els gols de Javi Revert, per partida doble i de Ritxi Mercader, van deixar el matx sentenciat en els primers compassos de la segona part. L'entrenador dels palamosins, Bertu Fernández, reconeixia que havien tingut el partit controlat en tot moment, sense donar marge al rival.
CITA BERTU FERNÁNDEZ
Des de la Gramanet B, el seu tècnic, Lluís Planagumà, reconeixia la superioritat del Palamós.
CITA LLUÍS PLANAGUMÀ
El Palamós Club de Futbol afrontarà la jornada que ve el partit al camp del Peralada, un dels interessants derbis gironins que es poden viure aquesta temporada a la Primera Catalana.
A la Tercera Catalana, frenada per a la Fundació Esportiva Palamós que va perdre a casa davant el líder, el Can Gibert, per dos a quatre. Carmelo Alejo i Marc Armadans van fer els gols dels locals, que ara són cinquens. El tècnic Robert Aldavert, Robi, va justificar així el partit de dissabte.
CITA ROBI
En el mateix grup, el Calonge va guanyar al camp de l’Aro per zero a un. En la Quarta Catalana, el Sant Antoni va ser golejat, sis a dos, a l’Armentera. El Catalònia va caure a casa amb el Ràcing Blanenc per un a tres.
Pel que fa al futbol formatiu, hem de destacar la victòria del juvenil A de la Fundació Esportiva Palamós, que es va imposar per dos a quatre al camp de l'Escola de Futbol de Sant Feliu. Victòria també del juvenil B, dos a zero davant el Global Palamós. El cadet A de la Fundació va empatar a dos al camp del Quart, mentre el B va golejar a domicili el Bell-lloc, un a cinc. El cadet C no va passar de l'empat, un a un, davant el Base l'Empordanet. Els equips infantils de la Fundació Esportiva Palamós van acumular una victòria i dues derrotes. L'infantil A va guanyar, zero a un, a Sant Feliu de Guíxols. Van perdre el B, dos a un a Pals, i el C, quatre a un al camp del Sant Gregori.
Parlem ara de futbol set. L'aleví A de la Fundació es va imposar a domicili al Base Roses, tres a quatre. El benjamí A va golejar el Bisbalenc, vuit a un, cosa que també va fer l'equip C i contra el mateix rival, per nou a zero. El benjamí B, per la seva banda, va empatar a casa amb el Cristinenc, tres a tres. El prebenjamí D va superar el Guíxols per tres a un, i el C va guanyar el Global Palamós per tres a dos. Per cert, destaquem la golejada de l'aleví del Global, que es va desfer del Llagostera per sis a dos. El benjamí A del Global va derrotar el Corçà per sis a cinc, el benjamí B va empatar a cinc amb el D de la Fundació Esportiva Palamós i, per últim, el prebenjamí A va caure davant el Palafrugell B, un a tres.
Passem al bàsquet. L’Alupu Palamós va aconseguir la primera victòria de la temporada fora de casa. L’equip que entrena Carles Sala va guanyar a la pista del Sant Josep B, a Badalona, per 65 a 73. Nando Brazo, amb 25 punts, i Manel Molina, amb 22 punts, van ser els anotadors més destacats d'un partit que l'Alupu va decidir a la segona part. Amb aquest resultat, els palamosins escalen fins a la meitat de la taula classificatòria i acumulen un balanç de cinc victòries i sis derrotes.
Pel que fa a la resta d'equips del Club Esportiu Palamós, el sènior B va perdre a la pista de l'Arbúcies per 66 a 55. El Sots 21 va caure clarament a Torroella, 83 a 65. En categoria júnior, l'equip masculí A va vèncer el Cassanenc per 61 a 65, mentre el B perdia a casa per 35 a 55, davant el Bescanó-Anglès. El júnior femení va caure amb el Banyoles per un ajustadíssim 62 a 63.
Acabem amb un resultat de futbol sala. L'aleví del Club Futbol Sala Palamós no va poder amb l'Orrius, que el va derrotar per tres a vuit.
Bertu Fernández
Lluís Planagumà
Robi
Totes les notícies:
04/05/2026 - Societat Ensenyament orienta els alumnes que fan canvi de cicle educatiu
En el context dels períodes de preinscripció escolar pel curs que ve, l'Ajuntament de Palamós...
04/05/2026 - Societat Avui comencen les preinscripcions del Casal d'Estiu
L'Ajuntament de Palamós obre aquest dilluns, i fins al dia 10 de maig, el període de...
04/05/2026 - Societat La Síndica de Greuges reivindica la rehabilitació de l'antiga Unión Palamosense
La seu de la Sindicatura de Greuges de Palamós està pendent d'un projecte d'obres per fer-la més...
04/05/2026 - Societat L'hospital de Palamós vol millorar la comunicació entre professionals i usuaris
L'hospital de Palamós ha iniciat una campanya per millorar la relació entre pacients i...
04/05/2026 - Cultura 'Tertúlia literària' a la Biblioteca amb la novel·la 'Me'n vaig', de Jean Echenoz
Avui és primer dilluns de mes i la Biblioteca Municipal de Palamós programa, com és habitual, la...