El Palamós engega una campanya per fitxar un jugador a través del Facebook.

10/11/2011 Esports


El club porta uns 500 euros recaptats de moment.

El club porta uns 500 euros recaptats de moment.

El Palamós Club de Futbol ha engegat una original campanya per ajudar a finançar possibles reforços. Concretament, ha demanat als amics que el club té a Facebook, que ingressin la quantitat simbòlica d’un euro en una entitat bancària per poder fitxar un jugador. Els aficionats podran també debatre a la xarxa social sobre els hipotètics fitxatges. El Palamós té actualment gairebé cinc mil amics a Facebook.Diuen que en moments difícils cal tirar d'imaginació. I d'això, al Palamós no n'hi falta. Fa dues temporades el club va repartir guardioles a diversos comerços del municipi i va fer una col·lecta entre la població. Ara, i veient els nombrosos seguidors que té a Facebook, ha proposat als simpatitzants de l'equip que col·laborin econòmicament per incorporar un jugador en els propers mesos. Ho explica Toni Heras, vicepresident del Palamós Club de Futbol.
CITA TONI HERAS 1
El club actualitzarà periòdicament la campanya i els 'inversors' virtuals podran opinar sobre quin tipus de jugador li fa falta a l'equip.
CITA TONI HERAS 2
Amb el nom 'Entra en joc', la campanya del Palamós a Facebook ha tingut de moment molt bona acollida. En pocs dies s'han recaptat uns 500 euros. La directiva ha rebut l'interès de nombrosos mitjans de comunicació encuriosits per la iniciativa, i qui sap si altres clubs la repetiran. El degà del futbol català ha demostrat un cop més la seva peculiar idiosincràcia. D'aquí poc el Palamós es pot convertir en el primer equip de futbol que fitxa el jugador 2.0.


Toni Heras 1


Toni Heras 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...