05/11/2011 Esports
El Palamós ha guanyat al camp del Junior de Sant Cugat del Vallés (0-2) i ha sumat la segona victoria consecutiva. Dos gols de Javi Revert i Ritxi Mercader en el primer temps han deixat el partit sentenciat. El Palamós ha tingut en tot moment el control del joc i del marcador i ha estat el just guanyador de l’enfrontament. Els de Bertu Fernández sumen 16 punts i jugaran el proper partit a casa amb el Sant Cristófol de Terrassa.FITXA TÈCNICA: JUNIOR 0 PALAMÓS 2. DISSABTE 5 NOVEMBRE 2011.
Júnior: Ortega, Carlos, Manu, Víctor, Vega, Albert, Argemi, Oriol (Botella, 88’), Moha (Iván, 70’), Manolo i Coke (Torrenbó, 61’).
Palamós: Bayona, Barrera, Cabratosa, Chicho, Subi, Cornellà, Sergi Romero (Elies Martí, 94’), Jaume Duran (Joël Múrcia, 80’), Marc Vila (Quintanilla, 50’), Ritxi Mercader (Xavi Giró, 91’) i Javi Revert.
Gols: 0-1 Javi Revert (12'). 0-2 Ritxi Mercader (33').
Àrbitre: Mancera Antón.
Targetes grogues: Vega i Oriol del Junior i a Cabratosa del Palamós.
Totes les notícies:
06/08/2026 - Successos Els Mossos d'Esquadra resolen el cas dels joves que van entrar a la casa de colònies de la Fosca, i fan 3 detencions
Els Mossos d'Esquadra han detingut 3 nois, un menor d'edat i dos de 19 i 21 anys, relacionats amb...
06/08/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós inicia la contractació per redactar projectes de prevenció d'inundacions
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació per a la redacció de 2 projectes d'obres...
06/08/2026 - Cultura Cobla Amb So de Dona i tàndem entre el baríton Guillem Batllori i La Principal del Llobregat
Tercera jornada, avui dijous, del festival Amb So de Cobla 2026 a Palamós, i primera amb...
06/08/2026 - Societat FECOTUR col·laborarà amb la donació de sang de la setmana entrant
L'Associació de Donants de Sang i el Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós han...
06/08/2026 - Societat Nou vehicle de Protecció Civil per garantir les comunicacions en emergències grans
Protecció Civil de la Generalitat ha presentat un vehicle multioperador per reforçar la resposta...