21/10/2011 Cultura
El grup Norai organitza el Concert d'Havaneres Solidàries.
El teatre La Gorga serà demà l’escenari de la tercera edició del Concert d’Havaneres Solidàries. L’activitat començarà a les sis i té com a finalitat recaptar diners per al centre d’educació especial Els Àngels de Palamós. Hi actuaran els grups d’havaneres Norai i Port Bo, així com la soprano Assumpta Fontanals, acompanyada al piano per Antoni Mas.L'activitat està organitzada pel mateix grup Norai. Un dels seus integrants, Lluís Requena, explica com es van implicar en aquesta activitat benèfica.
CITA LLUÍS REQUENA
El preu de l'entrada a aquest Concert d'Havaneres Solidàries és de només cinc euros. Abans d'acabar el concert, que es fa a La Gorga, demà a les sis de la tarda, els responsables d'Els Àngels pujaran a l'escenari per explicar al públic la destinació dels diners que es recaptin. Lourdes Valls, del grup Norai, ens ho avança.
CITA LOURDES VALLS
L'acte acabarà amb tres cançons marineres interpretades conjuntament per Norai, Port Bo i Assumpta Fontanals.
I recordeu, d'altra banda, que aquest diumenge hi ha teatre infantil a La Gorga. A partir de les sis, la companyia La Pera Llimonera representa 'Tortuga, l'illa d'en Tresot'. Ho organitzen la Xarxa d'Espectacles Infantils i Juvenils i l'Ajuntament de Palamós, i les entrades valen quatre i cinc euros.
Lluís Requena
Lourdes Valls
Totes les notícies:
15/09/2026 - Política Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós amb proposta d'elecció de nou Síndic de Greuges
Després de l'habitual pausa de l'agost, com cada tercer dimarts de mes avui reapareix el Ple...
15/09/2026 - Serveis Escala del creuer Silver Ray al port de Palamós
Des de primera hora d'aquest matí fa escala al port de Palamós el creuer Silver Ray, de la...
15/09/2026 - Societat Palamós capta 69 donacions de sang en la jornada extraordinària al passeig del Mar
La donació extraordinària de sang que es va fer aquest dissabte passat al passeig del Mar de...
15/09/2026 - Cultura Un centenar d'infants participen a l'activitat de l'ANC 'Juguem en català!'
L'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós fa un molt bon balanç de la primera edició de la...
15/09/2026 - Societat SSIBE amplia la cartera de serveis privats amb una clínica dental
L'Àrea Mutual i Privada de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, ha ampliat la seva oferta...