13/10/2011 Obres i Urbanisme
El tram final del carrer d'Adrià Álvarez, ara en obres.
Les obres de rehabilitació del barri vell de Palamós han començat avui una nova etapa. Els treballs arriben ja a l’últim tram del carrer d’Adrià Álvarez, i als de Sardenya i Pedró. A causa de les obres, els conductors no podran utilitzar el darrer tram d’Adrià Álvarez com a sortida del barri vell. L’última fase de rehabilitació del nucli antic de Palamós estarà acabada dins el primer trimestre de 2012.Concretament, des d'avui es treballa en l'últim tram del carrer d'Adrià Álvarez, entre Roger de Llúria i Ametlla de Mar. També en la zona del passatge Estela, amb accés des del carrer de Sardenya, i el tram del carrer de Roger de Llúria, entre Sardenya i Pedró. Aquestes obres donen continuïtat als treballs inicials al maig, i interromputs durant l'estiu, i que tenen com a finalitat completar la rehabilitació global del barri vell de Palamós. El regidor d'Urbanisme, Josep Palet, ha parlat d'una de les actuacions específiques que comporta l'obra.
CITA JOSEP PALET
A banda d'això, l'obra segueix la pauta de la remodelació de la resta del nucli antic de Palamós, iniciada ja fa pràcticament vint anys. Això vol dir que es fa la renovació íntegra del paviment, suprimint barreres arquitectòniques i renovant les xarxes de serveis. El cost d'aquesta última fase d'actuació és de 855 mil euros. El finançament l'aporten la Generalitat i, a parts iguals, l'Ajuntament i els veïns.
Val a dir també que els treballs que han començat avui impliquen algunes modificacions en el trànsit d'aquesta zona del barri vell. Així, els conductors no podran passar pel darrer tram d'Adrià Àlvarez per sortir a Ametlla de Mar o a Doctor Botet. L'alternativa és anar pel carrer Pedró per accedir al vial del Port, o baixar pel carrer de la Creu fins a la Planassa.
Josep Palet
Totes les notícies:
22/09/2026 - Medi Ambient L'estiu molt càlid augura una tardor amb risc de pluja extrema
El canvi climàtic fa que no parem de batre rècords de temperatures altes i, després d'un dels...
22/09/2026 - Serveis L'Ajuntament contracta una consultora per calcular el nou cost dels complements salarials de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós ha contractat una empresa externa perquè faci el càlcul dels complements...
22/09/2026 - Obres i Urbanisme L'oposició critica que els baixants del Mercat no es connectin a la xarxa d'aigües plujanes
Els grups de Junts per Catalunya i de Som-hi per Palamós i Sant Joan, tots dos en l'oposició...
22/09/2026 - Política La moció de JuntsxCat sobre Rheda, al Ple d'octubre
Després que finalment va quedar fora de l'ordre del dia del Ple municipal d'aquest setembre, Junts...
22/09/2026 - Cultura Recull dels primers anys de 'Converses de taverna', avui al cicle 'Mar fràgil'
Aquesta tarda es farà al Museu de la Pesca de Palamós la segona de les 3 sessions del cicle 'Mar...