11/10/2011 Obres i Urbanisme
Un aspecte virtual de la futura piscina.
El regidor de Projectes Estratègics de l’Ajuntament de Palamós, Joan Gea, diu que les obres de la piscina mancomunada han de començar abans no acabi aquest any. Tot i que s’havia parlat que els treballs arrencarien acabat l’estiu, de moment no ha estat així. Gea recorda que l’empresa adjudicatària tenia un marge de temps per fer el projecte executiu i que també s’han introduït algunes modificacions.Recentment ha fet un any de l'adjudicació del contracte a la societat limitada Esport i Salut Gavarres, i sis mesos de la firma del contracte d'obra. Coincidint amb els dies previs a les eleccions municipals, es va plantar un cartell i es va fer una petita neteja de sotabosc en el terreny on anirà la piscina. Transcorregut aquest temps, res més. El regidor Joan Gea reconeix que s'està fora dels terminis previstos i justifica així el retard.
CITA JOAN GEA
El projecte de construcció del complex esportiu mancomunat inclou una piscina principal de sis carrers, una d'auxiliar per wellness i hidromassatge, així com saunes, sales de gimnàstica i musculació i zones de serveis. En total, la instal·lació tindrà uns 4.200 metres quadrats de superfície, més 3.700 metres exteriors que inclouran l'aparcament, zones verdes i accessos. Un cop comencin les obres, trigaran uns 14 mesos. La piscina es construirà en els terrenys de Belitrà Est, davant la rotonda que hi ha al final de l'avinguda de Catalunya de Palamós. L'equipament estarà situat dins el terme municipal de Calonge. La Generalitat subvenciona quasi 800 mil euros i la Diputació de Girona, uns 600 mil. L'empresa concessionària completarà l'aportació de capital fins als 5'2 milions d'euros que costa tot l'equipament, a canvi d'explotar-lo durant 35 anys.
Joan Gea
Totes les notícies:
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...
11/08/2026 - Cultura El F'Estiu promociona la música emergent amb el F'Estiueig
Demà passat dijous començarà el F'Estiu, el festival musical estiuenc que promou l'Ajuntament de...