16/09/2011 Societat
Marian Muro, en primer terme, amb l'alcaldessa Teresa Ferrés, avui a l'Espai del Peix.
Amb una nova visita del Thomson Dream, la temporada de creuers al port de Palamós ha arribat avui a la seva 26a escala. En queden, doncs, una desena per donar ja per finalitzada la campanya. L’entitat Fecotur, que aplega les associacions de comerciants del municipi, segueix apostant per aquesta activitat. Considera que, a llarg termini, s’ha de treballar per aconseguir que el port sigui punt de sortida o arribada d’alguna línia regular. El president de Fecotur, Carles Arnall, ho ha dit a Ràdio Palamós.
CITA CARLES ARNALL
Avui visita Palamós el creuer Thomson Dream, el vaixell que hi fa més escales aquest any. Porta 1.483 passatgers, quasi tots britànics, i 611 tripulants. Després d'una estada de nou hores, el Thomson Dream se'n va a les sis de la tarda cap a Palma de Mallorca. La pròxima escala de la temporada 2011 la farà el Seabourn Legend, dimarts que ve.
D’altra banda, la directora general de Turisme, Marian Muro, ha visitat avui Palamós. Ha estat, precisament, a bord del Thomson Dream i ha vist també la terminal de creuers, el Museu de la Pesca, l’Espai del Peix i el centre comercial de la vila, a més de reunir-se amb els responsables de Ports de la Generalitat, la Cambra de Comerç de Palamós, Fecotur l'Associació de Restaurants 'El Plat Blau'.
Carles Arnall
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...