15/09/2011 Esports
Els set minuts pendents del Palamós-Guíxols es jugaran a porta tancada.
El Palamós Club de Futbol i el Guíxols hauran de jugar a porta tancada els set minuts restants del primer partit de lliga, que l’àrbitre va suspendre quan dos espectadors van saltar a la gespa del Nou Estadi. La Federació Catalana de Futbol fa un avís de tancament del camp si els incidents es repeteixen. Els dos clubs s’han de posar ara d’acord per veure quan es reprèn el partit, que el Palamós dominava per dos gols a un. El partit es va suspendre en el minut 87 de partit, quan l'àrbitre ja havia anunciat que afegiria quatre minuts més. Per tant, hi ha set minuts de joc pendents que són els que, segons el Comitè de Competició de la Federació Catalana de Futbol, s'hauran de jugar ara a porta tancada. El principal temor que tenia el Palamós era que li tanquessin el camp. Finalment això no passarà, al menys de moment, perquè l'òrgan sancionador ha decidit només advertir el club palamosí que hi haurà tancament si es tornen a repetir incidents similars. El vicepresident del Palamós Club de Futbol, Toni Heras, ho ha valorat així.
CITA TONI HERAS 1
El Palamós espera que també li caigui una sanció econòmica, tot i que fins a aquest migdia encara no li ho havien confirmat. Ara caldrà posar-se d'acord amb el Guíxols per fixar el dia i hora en que es jugaran els minuts pendents.
CITA TONI HERAS 2
El partit entre el Palamós i el Guíxols, corresponent a la primera jornada de la lliga de Primera Catalana, es va suspendre aquest passat diumenge. En el minut 87, dos espectadors van saltar al terreny de joc del Nou Estadi i l'árbitre va aturar el partit perquè, segons va dir en la redacció de l'acta, podien agredir els jugadors del Guíxols. En el moment de la suspensió, el Palamós dominava el partit per dos gols a un.
Toni Heras 1
Toni Heras 2
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena imatge gràfica
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...