Scooter Fest a Palamós i concurs de tapes, a Sant Antoni.

09/09/2011 Societat


Concurs de tapes a Sant Antoni.

Concurs de tapes a Sant Antoni.

Palamós acull avui i demà la celebració de la cinquena edició de la trobada d'scooters clàssiques 'Empordà Scooter Fest'. Estem parlant d'una concentració de motos Vespa i Lambretta, que reunirà al voltant d'un centenar d'exemplars arribats des de diferents indrets d'Europa. La festa programa una sèrie d'actes paral·lels. A les vuit d'aquest vespre es fa un recorregut pels bars de tapes de Palamós i a les onze, una festa al pub Old School. Demà, les motos participants estaran exposades al passeig del Mar des de primera hora del matí, abans de sortir a fer una ruta pel Baix Empordà. El plat fort de la trobada, però, arribarà a partir de les vuit del vespre amb un concert a l'Arbreda que comptarà, entre d'altres, amb l'actuació dels grups La Cobla o Mr.Freak Ska.

D'altra banda, Sant Antoni celebra demà a la tarda la segona edició del seu Concurs de Tapes. A partir de les dos quarts de sis de la tarda, a la plaça de Catalunya. Hi haurà activitats complementàries i diferents premis per als autors de les millors tapes.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...