Simulacre de Creu Roja a la platja Gran de Palamós.

25/08/2011 Societat


Imatge d'arxiu d'un simulacre de salvament a la platja Gran de Palamós.

Imatge d'arxiu d'un simulacre de salvament a la platja Gran de Palamós.

Creu Roja Palamós fa aquesta tarda un simulacre de salvament a la platja Gran. L’entitat és la responsable del servei de socorrisme al litoral del municipi i els seus efectius tenen presència a la platja Gran, a La Fosca i també a la platja de Castell, durant tota la temporada d’estiu. El simulacre començarà a dos quarts de set de la tarda.El president de Creu Roja Palamós, Ernest Pi, ha explicat en què consistirà.
CITA ERNEST PI
En el simulacre que es farà aquesta tarda hi participaran socorristes de Creu Roja Palamós, una llanxa ràpida de rescat, així com una ambulància. L'entitat vetlla per la seguretat a les zones de bany del municipi des de Setmana Santa i, de forma continuada, des del mes de juny. Prestarà servei fins al dia 11 de setembre i, després, també ho farà puntualment el cap de setmana següent.


Ernest Pi



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...