04/08/2011 Societat
Un socorrista a la platja Gran de Palamós, aquest estiu.
Creu Roja Palamós ha fet aquest passat mes de juliol un 25 per cent menys d’assistències a les platges del municipi, que en el mateix període de 2010. L’explicació és la menor afluència d’usuaris a les platges, a causa del mal temps, i també la poca presència de meduses. Les atencions per picada de medusa han caigut d’un 80 per cent en relació a l’any passat.Concretament, durant el passat mes de juliol es van fer 519 cures, unes 170 menys que fa un any. Especialment rellevant és la reducció d'atencions per picada de medusa. Si al juliol de 2010 van ser 83, aquest any s'han quedat en només 17. L'únic registre que ha pujat és el de rescats. L'any passat se'n va fer un i aquest juliol de 2011 han estat quatre. El coordinador de platges de Creu Roja Palamós, Quim Moret, ho ha resumit així.
CITA QUIM MORET 1
Moret reconeix que aquest mes d'agost es pot produir un efecte rebot, amb un increment sobtat d'usuaris a les platges de Palamós.
CITA QUIM MORET 2
El dispositiu de platges de Creu Roja Palamós inclou socorristes, punts de vigilància, ambulàncies i una embarcació de rescat. El dispositiu està present a la platja Gran i també a les de La Fosca i Castell. La institució treballa també en col·laboració amb la patrulla marítima de la Policia Local de Palamós
Quim Moret 1
Quim Moret 2
Totes les notícies:
28/09/2026 - Cultura Èxit de públic a la Tecnofan Party que es consolida com a punt de trobada dels amants de la cultura digital
L'onzena edició de la Tecnofan Party de Palamós ha superat totes les expectatives i consolida...
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...