El Palamós CF posa els abonaments a la venda dilluns que ve.

07/07/2011 Esports


El president del Palamós CF, Miquel Aguilar.

El president del Palamós CF, Miquel Aguilar.

A partir de dilluns vinent ja es poden recollir els abonaments del Palamós Club de Futbol per a la temporada 2011-2012, en què l’equip militarà a la Primera Catalana. La nova junta directiva que presideix Miquel Aguilar ha decidit mantenir els mateixos preus de les dues darreres campanyes. És a dir, l’abonament normal per a tota la temporada val 60 euros i, alhora, també es pot optar per un abonament VIP a un preu de 200 euros.Aquest règim d'abonaments el va implantar el president Emilio Caballero, ara fa dues temporades. Juli Torrent, que el va substituir l'últim exercici, va mantenir els preus i, ara, Miquel Aguilar ha decidit fer el mateix. No estan les butxaques per molta despesa i menys amb l'equip acabat de baixar a Primera Catalana. Per tant, hi haurà un abonament únic per a tota la temporada al preu de 60 euros i, per als qui es puguin estirar més, la versió VIP al preu de 200. Ho confirma el president del Palamós, Miquel Aguilar, que parla també de les perspectives de venda d'abonaments.
CITA MIQUEL AGUILAR
Els abonaments per a la temporada 2011-2012 estaran a la venda a partir de dilluns vinent. Es podran recollir a les oficines del club, al Nou Estadi Municipal, de dilluns a divendres i de sis a vuit de la tarda. També es pot demanar l'abonament a qualsevol membre de la junta directiva del Palamós.


Miquel Aguilar



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...