28/06/2011 Cultura
Imatge del Salvament Marítim, a Sant Feliu de Guíxols.
Mentre consumim els darrers dies del mes de juny, la nostra agenda us selecciona diferents temes que us poden interessar a l'hora d'ocupar el vostre temps lliure. És un recull de l'oferta lúdica i cultural més rellevant que podem trobar avui a la comarca del Baix Empordà. Si us hi fixeu bé, segur que alguna cosa us farà el pes...BALLS
Avui és revetlla de Sant Pere. D'acord, és una revetlla 'menor' però això no vol dir que no poguem trobar alguna activitat divertida per passar una bona vetllada. Des d'aquesta agenda us recomanem, per exemple, la sessió de ball country que organitzen a Palafrugell. Ho fan a la pista exterior del recinte dels Ametllers, a partir de les nou de la nit.
VARIS
Si ja esteu de vacances, segur que teniu temps per fer una mica de tot. Fins i tot per anar a badar una estona a un mercat d'estiu. Com el que fan, posem per cas, a la platja de Sa Riera, a Begur. Està obert fins a les onze de la nit, amb multitud d'articles per a triar i remenar.
EXPOSICIONS
Des de la setmana passada està oberta la mostra temporal de pintura Retrats de Mar, al Museu de la Pesca de Palamós. Es tracta d'un recull d’obres d’artistes locals contemporanis que es troben en els fons dels 15 museus que integren la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana. L’horari de visites és de dilluns a diumenge de 10 del matí a 9 de la nit.
Anem ara cap a Palafrugell. Fins a final d'aquest mes de juny, la biblioteca pública d'aquest municipi us mostra l'exposició 'Com es fa un còmic?. La història dels Herois de la Masia: un còmic del Barça'. Una proposta per a tots els públics que podeu trobar, com us dèiem, a la biblioteca municipal de Palafrugell, al carrer de Sant Martí.
A La Bisbal d'Empordà ens proposen una interessant recorregut per la mostra 'Ceràmica i Arquitectura. Els Coromina, Rafael Masó i la gènesi de La Gabarra'. L'exposició està oberta fins al 30 de setembre, al Terracotta Museu de la Ceràmica.
I a l'Estartit, un parell d'idees més. D'una banda l'exposició permanent de tèxtil 'Camins'. A la sala Defiloart, tot just fins dijous que ve. D'altra banda, la Sala d'Exposicions del Consell Municipal mostra, fins al dia 10 de juliol, el muntatge 'Còmic i premsa'.
I encara tenim una darrera proposta. Es tracta de l'exposició permanent al Museu d’Història-El Salvament Marítim de Sant Feliu de Guíxols. En el recinte del turó del Fortim, es pot contemplar un conjunt patrimonial únic de materials originals, el bot i altres útils de salvament que s’exhibeixen en la seva ubicació original a la punta dels Guíxols. L’exposició es complementa amb recursos audiovisuals que ajuden a entendre el context històric i social d'aquesta activitat.
Aquesta és l'agenda d'avui dimarts. Que us ho passeu bé!!.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...